Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
4km! Min vän och hans flickvän var inte alls i halv maraton kondition, de ska springa i slutet av Mars men didag var första träningen.

Det gick bättre för mig, helt sjukt med tanke på hur många veckor jag låg i sängen innan jul och jag gjorde knappt ingenting när jag var i Sverige. Vila sig till superstyrka funkade för en gångs skull!
 
Varmvattnet ar igang igen, tack och lov, nasta vinterstorm fran den Kanadensiska tundran ar pa vag, och jag har hittat igen godis. :d Salt lakrits :love: som Maken holl fram och fragade om jag glomt bort :rage: sa nu ater jag som haller igen pa kalorier saltlakrits :p
Hoppsan, sa det kan ga. :grin:

Annars jobbar jag :confused: med fiskfarmen mest just nu. Rackarns att man ska behova jobba for lonen.:angel:
 
Nu har jag vaknat och lämnar över John Blund till nästa :angel:

Tack @ainasoja för fikadejten! Jag skulle ha tagit mig en sallad eller nått också, jag pallade inte laga mat så blev nudlar innan sängdags :cautious:
 
Ska gå och lägga mig, funderar ibland på om jag borde jobba kväll/natt egentligen. Har lätt att vända dygnet åt det hållet och är förvånansvärt pigg vid 2-3 på natten om jag inte går och lägger mig "som vanligt" på kvällen :confused:
 
Ska gå och lägga mig, funderar ibland på om jag borde jobba kväll/natt egentligen. Har lätt att vända dygnet åt det hållet och är förvånansvärt pigg vid 2-3 på natten om jag inte går och lägger mig "som vanligt" på kvällen :confused:
Jag trivs riktigt bra med natt sen jag började med det :) Jag är för en gångs skull pigg efter jag vaknat och det är inte den där "Åhh jag orkar inte gå upp" vid fem sex på morgonen för att sen vara helt död vid 4 5 på eftermiddagen igen. Så har du möjlighet kan det ju vara en idé att prova på natt :)
 
Åh vilken lättnad.
Man kan spela in talet till svenska 2 och ladda upp ljudfil eller en youtube-video. Behöver inte ringa.

Då hoppas jag innerligt att youtube duger även i svenska 3.

Men nu ska jag sova innan V vaknar och börjar stöka runt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
481
Senast: gullviva
·
Trädgård & Växter Hej! Kan någon rekommendera en robust handgräsklippare, som inte har plast i sina bärande delar? Vi har testat några för ca 10 år...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: skiesabove
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 566
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp