Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ingen flex. Eller ja, en timme men den behöver den på måndag. Får dessutom bara flexa 1,5 h. Men jag funderar på att dra på mig lite minusflex ändå..
Det låter ju verkligen som ett jobb där man borde liksom göra sina arbetsuppgifter för dagen och sedan få gå hem. Jag hade för mig att de flesta städyrken hade såna arbetstider men det kanske var en fördom :o
 
Det låter ju verkligen som ett jobb där man borde liksom göra sina arbetsuppgifter för dagen och sedan få gå hem. Jag hade för mig att de flesta städyrken hade såna arbetstider men det kanske var en fördom :o

Det var nog en fördom ja ;) Jag har jobbat på ett par olika ställen som städare och på alla har vi stämplat som på fabrik. Eller ja, när jag var timvikarie gick jag hem när jag var klar men då fick jag ju mindre lön.
 
Det här är inte okej men jag kommer få övertid idag. Tvättmaskinen stannar om 25 minuter och jag måste stanna och plocka ur den. Har suttit och ugglat i flera timmar, fortfarande inte ett ljud från chefen O_o
 
Det var nog en fördom ja ;) Jag har jobbat på ett par olika ställen som städare och på alla har vi stämplat som på fabrik. Eller ja, när jag var timvikarie gick jag hem när jag var klar men då fick jag ju mindre lön.
:o:angel:
Tänkte väl att någon fördel ska väl det jobbet ha :p
 
Det här är inte okej men jag kommer få övertid idag. Tvättmaskinen stannar om 25 minuter och jag måste stanna och plocka ur den. Har suttit och ugglat i flera timmar, fortfarande inte ett ljud från chefen O_o
Du får väl inte övertid, du får mer på flexen bara? :)
 
Jag hittade ett par jeans som passar mig :banana: Och en kudde som jag inte kunde låta bli att köpa :o *kuddenarkoman*
70APITDSYD_90428602_Ahlens_Front.jpg

Jag kunde inte låååta bliiiii :o:love::love:
 
Hur kommer man på bra namn till bilder? Det enda jag kan komma på är oseriösa namn som inte alls passar :cautious:

Det är alltså inte för eget bruk, utan för att jag har en uppgift att ta bilder och döpa till något passande för att sedan lämna in.

Det jag har kommit fram till är typ att bilden med tre legogubbar inte ska heta "skumbanan". Nåväl, jag har i alla fall något att fundera på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 186
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp