Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nu suttit över en timme på kontoret (inte så länge iofs). Skulle gjort det tidigare idag egentligen men så blev det inte. Mycket bättre att ta det antingen på förmiddagen eller eftermiddagen istället för på kvällen. Har samtal jag skulle behöva ringa men såklart kommer inte få tag på nån då de flesta jobbar kontorstider. Så ja får väl sitta imorgon förmiddag oavsett.
Får mer gjort förmiddag/eftermiddag än kväll då även privata samtal stör men måste ju svara för att inte vara ohyfsad.
När jag väl börjar kan jag hålla på länge med olika delar men just att bli avbruten konstant är lite störande faktiskt.
Ska nu ta det lite lugnt och sen gå ut för kvällsfodring lite senare
 
Nu är hela huset storstädat. Finally! Har fått i mig middag också. Samt under högljutt fnissande klippt ihop en lapp med halva sambon ansikte, halva Harvey Specter och välkommen hem Sambos namn Specter undertecknat märket på vad vi säljer.
Jag brukar skoja om att han är vår Harvey Specter iom att han är "best closer in town". Idag har sambon jobbat på fint och closeat en del. Han har kört sååå mkt bil och slitit. Och nu är han fortf inte hemma.
Så bilden ligger utskriven på hallgolvet. Hela hallen är tapetserad med söta lappar också..
Hoppas han blir glad när han ramlar in inatt!
Pinsamt att man tycker man själv är så jäkla kul att man fnissar för sig själv dock.. :laugh:
 
Nu är hela huset storstädat. Finally! Har fått i mig middag också. Samt under högljutt fnissande klippt ihop en lapp med halva sambon ansikte, halva Harvey Specter och välkommen hem Sambos namn Specter undertecknat märket på vad vi säljer.
Jag brukar skoja om att han är vår Harvey Specter iom att han är "best closer in town". Idag har sambon jobbat på fint och closeat en del. Han har kört sååå mkt bil och slitit. Och nu är han fortf inte hemma.
Så bilden ligger utskriven på hallgolvet. Hela hallen är tapetserad med söta lappar också..
Hoppas han blir glad när han ramlar in inatt!
Pinsamt att man tycker man själv är så jäkla kul att man fnissar för sig själv dock.. :laugh:
Du får berätta vad han säger till dig efter ha sett det där! :laugh:
 
Du får berätta vad han säger till dig efter ha sett det där! :laugh:

Han fnissade runt i hallen ett tag med hysteri-glad Vovvi och försökte få läsa alla lappar. Sen kom han upp och tackade "No limits AB" för att jag alltid gör så rubbade saker.
Han: "Du är så snäll och fin du!"
Jag: "Ibland så..!"
Han: "Nej, alltid! Utom när jag får svar på tal. Då är du en hårt fostrande pissmärr!"

Han har en poäng..:laugh:
 
Inga fler myror så kan nog stänga uppdrag myrdöd. :up:

Är dock sjukt trött idag. Då sov jag ändå till 10 :nailbiting: Försöker dricka vatten och kaffe och väntar på att klockan ska bli 12.30 så att jag kan åka till Academy of Law och hämta mina papper som lämnats in. Sen måste jag till Ministry of Manpower för en till stämpel och har jag tur så lyckas jag ta mig till ambassaden innan den stänger vid tre och lämna in dem så att de är klara i morgon :banana: Självklart ligger alla ställena åt motsat håll åt varandra :cool: Tur att landet är litet, hade ju varit helt sjukt att hålla på så här i något annat land.

Insåg häromdagen att Singapore har ett frimärkes museum! Så igår när jag ändå var i det området så gick jag på besök! Nu kan jag en massa mer om frimärken. T.ex. så släppte Bhutan 1973 frimärken som var skivor som gick att spela med lokal musik på. Förra grisens år så släppte Kina frimärken som både luktade och smakade av sötsur fläsk.
 
50160315_2583164871700860_6238653225386377216_n.jpg
 
Min skotork har gett upp. Den har varit min trogna vän länge men torkar inte längre barnens skor så jag ska beställa en ny. Och ska även inskaffa mig en GPS till bilen, är trött på att åka fel efter google maps i telefonen. Men vilken GPS är bra när man är.. host.. ekonomisk :angel:

Garmin :up: Praktiskt taget alla deras är bra.
 
Hm, en person har skrivit mejl till oss (jobbet) på finska. Jag fattar ju hälften men får ta Google translate till resten. Och dessvärre kan jag inte svara på finska. Det hade varit fint att kunna. Är det i det här läget jag säger till chefen att jag behöver en kurs i finska för att fräscha upp mina kunskaper? Vi snackade faktiskt om det förra året.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 073
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp