Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
En av våra brukare (tonåring) på boendet till mig idag (rörande mitt personalkort på tavlan):
- alltsåå… man känner inte igen dig. Du ser yngre ut.
* ja, bilden är inte helt ny, Den är från i somras
- du ser fräschare ut
* :grin:
- alltså inte så att du inte är fräsch nu men.....
* hm, tack ;) jag är inte jättepigg nu nä.


Sköning! :rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Svintrött idag! Åt för mkt och för tung lunch. Nu tittar jag drömmande mot lagret av bubbelplast här på lagret. Vill bädda ner mig där och sova. :laugh:
Vovvi var lika pigg i morse. Hon snubblade när hon just klev upp för sista trappstegen och tumlade ner för hela trappan. Som tur är verkar stackarn inte slagit sig. ❤️
 
Efter några dagar i Järvsö med rolig skidåkning bröt en rejäl förkylning ut med feber igår.
Jag vet inte om jag har ont pga febern eller om det är träningsvärk. Axlar vet jag är träningsvärk pga stakning.

Vintersport är roligt men att komma hem till våren var fantastiskt!
 

Bifogade filer

  • 20190216_095305.jpg
    20190216_095305.jpg
    146,4 KB · Visningar: 7
Vi har köpt någon form av telatte (kan kolla mer specifikt vad den heter sedan) till Dolce Guston, sitter och försöker bestämma mig för om den är god eller inte. Vet inte vad jag tycker riktigt, får dricka upp den och avgöra sedan tror jag.
 
Får hela tiden upp reklam för "full facial transplant". Verkar som att jag är i mkt stort behov av en sådan så att eeeeeemmm?

Har varit på en väldigt dålig vintagerunda. Vet precis vad jag är ute efter .. och hittade det inte :down: däremot har jag ont i fötterna pga hade 100% fel skor på mig.
 
Dricker te och funderar på varför jag har ont i svanskotan för jag har ju inte slagit mig :confused:. Jag har haft ont i 3 månader snart.
 
Min fina Bettahane från Thailand, Mozart, har dött:cry:
Så idag åkte jag till de lokala djuraffärerna för att kolla deras utbud av hanar.
Hittade en snygg Crowntail, så han fick följa med hem.
Shakespeare
Shakespeare 1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 117
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp