Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunde inte hålla mig så jag gick in och kollade om lönebeskeden kommit in på kommunernas webb. Det hade de. Lukrativ månad. Det behövs.

Min hushållsassistent har ju dött åldersdöden. Jag får råd att köpa den och ändå lägga undan bra på sparkontot. Kanske köpa lite kläder. Också SYNNERLIGEN välbehövligt. Problemt brukar vara att hitta nåt....
Jag får nog ingen lön typ
Blir en fattig månad till haha
 
Jag är sjukt mätt och orkade knappt få i mig det sista av semlan.

För övrigt har jag varit och ridit vita ponnyn. Jag tror jag ska döpa om honom till "Skumgummit". Han är liksom både stabil och mjuk och ger lite skumgummikänsla.
 
Sitter och äter äcklig glass och undrar i mitt stilla sinne hur långtifrån rika jag tänkte när jag köpte dyr glass. Jag som inte ens är särskilt förtjust i glass.
 
Köpte en fet pälsjacka där häromdagen. Tradera kan verkligen leverera om man pallar söka igenom!
Det är just det, att det tar hundra år att söka igenom.. Antingen måste man lyckas precis i sitt sökord och hoppas att annonsören tänker samma när den beskriver saken, eller orka scrolla. Blir galen på alternativen för skor exempelvis "avdelning", "modell" och "storlek" typ.. Önskar att det fanns fler, som typ färg..
 
Jag är så trött på mitt jobb! Vette fasen hur jag ska stå ut 4,5 månader till... Bit ihop och gör det bara, men usch vad trist det är!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 074
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp