Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir knäpp på min mor. Min bror ska ha en dotter (till) och jag föreslog Stella som namn. Då vräker hon ur sig att Stella minsann är ett "white-trash-namn". Mina övriga förslag var Hedda, Blanka och Viola vilket också röstades ner med tillägget att "varför frågar de ens dig"? :meh:

Den enda Stella jag kanner har inga tander, en hel massa mark med ett par stall som nog mest sitter i hop med hobal snoren och buntband, cirka 25-45 hastar och ett hus som ar oversvammat av 30-40 katter ... dar man inte kan ga in for det luktar sa vidrigt av katt pink och ogonen svider sa tararna rinner.
Just saying :angel:

Jag visste vad som fick upp mig på morgonen, jag visst vad som gav mig lång brinntid. Ändå tappade jag livsgnistan.

Att man brinner för något garanterar absolut inte att man inte tappar livsgnistan. Han påstår ju motsatsen och det är ju bullshit. Man behöver mer i sitt liv än bara något man brinner för.

Det kanske ar bullshit for dig ... men alla manniskor fungerar inte som du.
 
Hatar mig själv just nu.

Hundarna rök ihop - pga av mig. Så nu blir det veterinären med ett ev. skadat öga. VARFÖR gjorde jag det som jag vet inte funkar när det är löp?! :banghead: totalt hjärnsläpp.
 
VARFÖR smaskar folk så förbannat? Jag har sagt till men jag tror inte hon är medveten om hur mycket hon låter. Det är fan inte normalt!
 
Försöker få en tid hos psyk. Går sådär. De hänvisar runt till varandra och skickar mig fram och tillbaka i telefon. Nu verkar det som att de ska ordna nåt. Kanske. Men det tar lång tid. Jaja.. Vi får väl se om det händer nåt.
 
Jag har bara jobbat hemma idag och inte pallat göra mig presentabel. Hade hår som såg ut som Alice Coopers, fast värre. Och gårdagens smink som också såg ut som Alice Coopers.. Givetvis kommer en massa brevbärare och ska lämna paket för signering. Jaja, de fick väl ngt att skratta åt iaf.
 
Grämer mig något så fruktansvärt, men tröstar mig med att de är världens bästa vänner när det inte är löp - och att detta är sista löpet innan kastrering.

Ögat klarade sig, men det blev något stygn under ögat.

Nar jag hade tva rottis tikar hemma, bara en var intact med lop och alla hormoner, hade vi tre "rottis slagsmal", det vill saga att ingen backade ... alla tre ganger var det for att jag inte tankte mig for. :cautious: Det ar inte kul alls, sarskilt inte angesten over att man VET ju egentligen battre.
Tyvarr maste vi nog alla lara oss att erkanna att vi inte ar ofelbara och att "shit happens" da och da ... och att vi oavsett resultatet av vara "brain farts" gor sa gott vi kan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 213
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp