Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Note to alla: Handla inte från Bonprix. Inte nog med att de skickar till helt fel adress, de vägrar erkänna att de gjort fel :meh:
Jag har aldrig haft problem med dem.

Du borde ju kunna bevisa felet om adressen de skickat till inte finns i deras system. Och om den finns i deras system, varför är inte den rätta adressen inskriven?
 
Jag har aldrig haft problem med dem.

Du borde ju kunna bevisa felet om adressen de skickat till inte finns i deras system. Och om den finns i deras system, varför är inte den rätta adressen inskriven?

Det frågade jag med för tydligen hade hon min rätta adress i telefon. Fick inget bra svar på det. På min beställningsbekräftelse är det rätt adress. Överallt är det rätt adress utom på paketet.
Och enligt kundtjänst var det mitt fel.
 
Det frågade jag med för tydligen hade hon min rätta adress i telefon. Fick inget bra svar på det. På min beställningsbekräftelse är det rätt adress. Överallt är det rätt adress utom på paketet.
Och enligt kundtjänst var det mitt fel.
Om du mejlar in ett foto på beställningsbekräftelsen och adressen på paketet, så vore det väl märkligt om de kan neka att de gjort fel.
 
Om du mejlar in ett foto på beställningsbekräftelsen och adressen på paketet, så vore det väl märkligt om de kan neka att de gjort fel.

Hon läste till och med upp rätt adress i telefonen när hon kollade beställningen. Men ändå skickade de fel. Paketet ligger 15 mil bort.
 
Har skickat 10 åringen till fritidsgården så han får umgås med lite kompisar. 7 åringen har hamnat i soffan med sin telefon och jag ska nog slösurfa lite bara. Mår apa och är glad att bebis sover just nu.
 
Min konstiga "kompis" är skitsur på mig och skriver elaka wattsapp mess till mig. Jag bad henne förklara problemet men inget svar bara sura mess om alla fel jag har. Efter en veckas tjafs klämde hon äntligen ur sig varför hon var så sur. Hon förväntade sig en motprestation av mig för att hon tipsade sin kompis om mig till ett jobb. Han söker folk och har svårt att få någon vettig. Vänner hjälper väl varandra utan krav på motprestation? I min värld är det så. Och hon har alltid ont om pengar så jag har bjudit henne på både mat och vin många gånger.

Som motprestation vill hon att vi åker till Ikea eller therme och att jag betalar
Min lust är negativ. Jag vill inte se människan längre.
 
0ED914A9-2465-4A02-B4E9-C9F37ED1D71E.jpeg

När man borde sova tidigt och halvdesperat kör med dubbelpåsar olika sov-te.
 
Min konstiga "kompis" är skitsur på mig och skriver elaka wattsapp mess till mig. Jag bad henne förklara problemet men inget svar bara sura mess om alla fel jag har. Efter en veckas tjafs klämde hon äntligen ur sig varför hon var så sur. Hon förväntade sig en motprestation av mig för att hon tipsade sin kompis om mig till ett jobb. Han söker folk och har svårt att få någon vettig. Vänner hjälper väl varandra utan krav på motprestation? I min värld är det så. Och hon har alltid ont om pengar så jag har bjudit henne på både mat och vin många gånger.

Som motprestation vill hon att vi åker till Ikea eller therme och att jag betalar
Min lust är negativ. Jag vill inte se människan längre.
Såna människor kan man klara sig utan.
 
Sitter och planerar mitt nästa frisörbesök lite smått, det lär inte bli för ens till sommaren, då vill jag sätta i löshår och köra på någon fräsch sommarfrisyr :D Har inte varit hos frissan på typ fem år så det ska bli intressant! Och lite skönt att bli ompysslad i håret av någon annan. Lite ögonbrynsfärg hade inte skadat heller.

Tänker även fixa naglarna när jag ändå är igång :angel:. Vill så gärna ha långa coffin-formade naglar men det skulle nog störa i vardagen :cry:.. Får bli någon kortare variant, vilket iofs kan vara väldigt fint också. :)
 
Suck...

Ligger i soffan och googlar. Tappade ju rösten i fredags och tydligen har jag en jätteinflammation i halsen så måste vara hemma i en vecka.

Proverna på mina njurar var sådär.

Känner mig rätt utlakad för tillfället.
 
:rage::rage::rage:
Jag har ju köpstopp juh...

Fasen vad mycket läckert det fanns :arghh:
Nu ska jag surfa vidare en stund på den sidan... :nailbiting::o
:D
:laugh:
Innan jag flyttade bodde jag så att i "mitt" centrum fanns typ noll affärer. Det fanns dock en butik som sålde bla de här kopparna. Så när jag var i centrum hamnade jag gärna där. De uppdaterade rätt ofta muggarna. Det blev ett par.. Till mig, till partner, till jobb, i present etc etc.
Affären har stängt nu. Sambon skojar om att deras siffror totaldök när jag och mitt mugg-beroende flyttade.:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 213
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp