Bukefalos 28 år!

Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, såg att jag glömt min medicin igår på morgonen. Det betyder att jag gått hela dagen utan ångestdämpande och inte märkt något. Visserligen lite mer grinig än vanligt men det kan förklaras på andra vis :D




Lycka till :)
Jag har medicinask, så jag inte glömmer någon tablett
 
Var till min husläkare idag efter jobbet pga mina svettningar. Blev inte klokare på det, slängde ut 150 spänn för ingenting. Det enda jag fick var ett blodprov - sköterskan fick sticka mig 3 gg för att få blod. Frågade om det kunde vara menopaus eller liknade. Nä det är jag för ung för...O_o
Ätit middag = ingen glad mage:turd: Nu lite slösurfing innan Farmen och galan
 
Nu har jag äntligen fått ner julgardinerna och de är redan tvättade :up:
Nya gardiner strukna o uppe, bäddat rent i sängen, pysslat om hästarna, ätit mat och fixat runt lite.

Snart ska jag ner och blanda hästmat till imorgon och sen ska huset dammsugas. Efter det är det äntligen dags för ett bad :D
 
Sonen har precis vaknat efter fyra(!) timmars sömn :eek: det blir ingen förskola i morgon heller..

Mannen kom hem och konstaterade att han och sonen väl lär få vara uppe halva natten och titta på Youtube-klipp. :cautious:
 
Tanten har inte eldat Idag så det var bara 15 grader inne . Hon drog väl iväg tidigt . Glömde köpa mat till katten och han verkar sugen så det får bli en vända till coopen igen
 
Sant! ...atminstone runt vissa kullar och berg, inte sa mycket i Napa eller vallejo dar jag vanligtvis brukar halla till. Nu ska vi till Merced ocksa, ska bli intressant att se hur mycket det blaser i den dalen.:cautious:
Tog en tur till Hearst Castle sist jag var där o höll på att blåsa bort :D, dom stängde tidigare för dom var osäkra på säkerheten. Gud va det blåste :crazy:
Men vi hoppas ni får sol o 20 grader som det brukar vara. Sen finns ju alltid fördelen där jämfört med FL, no bugs. ;)
 
Senast ändrad:
Har satt upp tavlor i matrummet med dottern på armen. Blev lite småkörigt ett tag men det gick :up:
Nu ska jag bara lyckas övertala mannen om att det visst behövs en smal hylla under för lite ljuslyktor mm :cautious:
20180122_185121.jpg
 
Visst pluggar du till medicinsk sekreterare/vårdadmin? Jag tycker det är ett toppenyrke! :) Men förstår om det inte är så för alla.
Alltså jag gillar det! Men jag kräver väldigt mycket utmaningar och stimulans för att inte bli uttråkad, och jag vet inte om yrket kan tillgodose det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 412
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 439
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp