Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
414762821_10160213827748877_958185594475389089_n.jpg

Att kravla runt i snö är tydligen också kul att göra. Märkliga djur det där! :D Han stoppar ner huvudet och skjuter sedan på med bakbenen och får en hiskelig fart :D Lägger sig och rullar runt några gånger och så gör han om allt igen ett par gånger! :D
 
Han vill, men fixar inte känslan av att äta när han är sjuk. En halv pepparkaka och 2dl popcorn är dagens resultat.
Som tur är så dricker han bra, så får i honom juice, Festis och te (med mjölk och honung), så lite energi får han ju i sig i allafall. Men absolut inte tillräckligt. 😞
Min avkomma var/är likadan, så jag lider med dig :heart
Kan ändå tycka att det han ätit idag är bra, för att det är lite sött, salt och fett.
Vi försökte med olika proteindrycker, kan det vara något? Dom finns ju med olika smak och dom är visserligen som lös yoghurt i konsistensen men går att spä ut med mjölk (det gjorde vi).
Att han dricker bra är ju toppen! Men oron när dom är mindre - ujujuj :heart
Kram till er!
 
Åt ris a la malta till middag och nu blir det efterrätt = fruktsallad och glass + en irish :up:
Det är jul och jag är vuxen, ok? Frågor på det?! :p
Jag är också vuxen och orkade inte ordna mig en skinkmacka så blev två små lussekatter. Vuxen som sagt :D Kanske inte optimalt, men så mycket smidigare än att bre en macka med smör och skära skinka...
 
Mamma var nyss här och lämnade katten så nu känner jag mig hel igen.
Man vet att jag varit riktigt sjuk när mamma det första hon gör är att fråga om jag ens ätit alls under veckan, tydligen har jag tappat massor och är helt insjunken.

Nå, det verkar vända nu, så det ordnar nog upp sig snart :)
 
Älskar friheten med bil. Men hatar när den krånglar. Kommer behöva lägga tio tusen på bilen i januari :arghh: men kommer inte till jobbet utan bil
Det är för friheten vi har bil, men till jobb/skola kommer vi till utan bil, bilen är mest för hundarna och att kunna åka till saker för nöjets skull, så vi skulle väl överleva utan. :p
 
Något som hade varit intressant hade varit om man hade fått veta vad ett strömavbrott berodde på. Inte bara ett "nu är strömmen tillbaka"-meddelande i appen. Inte för att man kanske alltid hade förstått sig på de tekniska detaljerna, men ändå... :D
 
Eftersom det har varit en seg dag idag med inte mycket gjort så har vovvarna inte fått så mycket stimulans. Men då kom jag på att jag har ju faktiskt ett helt litet stall att "träna" nosework i - sagt och gjort :up:
Nu känns det bättre i matte-hjärtat och i de två nöjda hundarna ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
931
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 937
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 217
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
25
· Visningar
1 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp