Vad googlade du senast?

Sv: Vad googlade du senast?

Well, jag sitter på jobbet (doktorand i statistik) så min senaste googling var:

"variance frailty model"

Tror inte jag ens bemödar mig med att försöka förklara ;)
 
Sv: Vad googlade du senast?

"General Butt Naked"

:angel:

(GBN är en krigsherre i Libien)

Alltså, man borde verkligen hålla lite koll på sin sökhistorik, innan General Butt Naked sökte jag på "läderpiska" (letade efter en särskild tillverkare som gör spön till ridning) och "röd man" (alltså man som i hästhår :D). Surfar man på mobilen så kommer ju historiken upp direkt man klickar i skrivrutan och man kan ju se ut som vilket pervo som helst :angel:
 
Sv: Vad googlade du senast?

Jag brukar tänka att om någon såg min googlehistorik så kommer de tro att jag är galen. :o

Senast är:
"Dammugaren som bakverket är gjort efter" (Fick inte svar)
"Lindy hop"
"Blue corn"
"Marinera halloumi"
"Hur lång är Yohio?" (fick inte svar. Surade hela lördagen)
"Ganguro girl"
 
Sv: Vad googlade du senast?

Det första har stått i någon av mina tusen baktidningar som jag inte har kvar... Men typ 40-50tals
 
Sv: Vad googlade du senast?

Kl

Arbetspall , vi hade en fantastiskt bra pall i mitt förra stall och jag hittar den inte på Google :banghead:
 
Sv: Vad googlade du senast?

kl

"Är alla hjärtans dag en röd dag?"

Ja, jag insåg att jag borde veta att det. :o
 
Sv: Vad googlade du senast?

*KL*
Min senaste googling (förutom ett "bl" då jag råkade klicka enter innan hemsidan kom upp som förslag) är "leftover chicken", blir inte roligare än så :(
 
Sv: Vad googlade du senast?

kl

"kungsleden tärnaby"

Fick en smärre chock när syrran (som verkligen inte är någon friuftsmänniska) plötsligt sa att hon var jättesugen på att fjällvandra till sommaren, så jag tänkte att det är bäst jag smider medan järnet är varmt ;)
 
Sv: Vad googlade du senast?

kl
"foxboro huttubs", tätt följt av "foxboro hot tubs". Gick lite fort där. :p
 
Sv: Vad googlade du senast?

KL

"Skoskav engelska". Skulle försöka hitta ett mer generellt utrryck än "blisters" och annat, men det gick inte så bra... Näst senast sökte jag på "Cineworld" och innan dess var det "älgjakt".

En salig blandning av sökt information! ;)
 
Sv: Vad googlade du senast?

jag googlade på droger (kokain, amfetamin, speed, osv)

min vad han-nu-än-är går på lite allt möjligt och jag ville veta lite mer om det.. mest för att han varit väldigt konstig idag när vi skrivit till varandra
 
Sv: Vad googlade du senast?

Min vän/whatever går också på det ena och det andra. Synd när han bara är 17, men så kan det bli.

kl

Norrlandsoperan

ska försöka hitta någon trevlig föreställning att gå på snart :)
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
362
Senast: Glimra
·
Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
618
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
930
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp