Vad googlade du senast?

Sv: Vad googlade du senast?

Det är så synd när det ska behöva bli så :( Det finns ju ingenting man egentligen kan göra heller, eller jag känner mig åtminstone oerhört maktlös. Är så rädd att allt ska gå åt helvete!

kl

bara för att vara OnT..

midgårdsskolan

kommer aldrig ihåg skolans hemsida, men hur ska jag kunna det är den är typ skola.umea.rastadehtedh/midgardsskolan/hipsterheaven/qu'est-cequec'est???????
 
Senast ändrad:
Sv: Vad googlade du senast?

Kl

Senaste googlingen: "Julius K9 IDC power harness"
Bara måste ha en till min tuffing på hela 4 kg :love:
 
Sv: Vad googlade du senast?

kl

"Hur använder man iCloud"
Fick dock inget bra svar, det är lika obegripligt som innan :(
 
"i sträck"
Drabbades av tillfällig sinnesförvirring och kunde för mitt liv inte komma på om man skriver i sträck eller i streck :o
 
Sv: Vad googlade du senast?

"Nyttigt enkelt bröd"

Blev så himla sugen på att baka eget bröd! Sen att jag aldrig har gjort det förut är en annan femma, jag inbillar mig att det kommer smaka ljuvligt :angel::D

OT. Det ÄR ljuvligt, äter en limpa jag gjorde igår nu, mmmm.

Jag googlade "bryter man ner muskler när man springer", kul, not :D
 
Min senaste googling var: "habanero scoville"
Hade en diskussion med min sambo om exakt hur starka olika saker egentligen är :p
 
Schloss Hohenschwangau

350D_IMG_3101.JPG
 

Liknande trådar

IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Keb71
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
958
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 986
Senast: Jojo
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en amerigosadel begagnat men lyckas inte googla mig till vad märkningen betyder. På övre raden står tumstorlek...
Svar
10
· Visningar
1 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp