Vad gör man?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 815
T

Tiggertjejen

Försöker registrera en hemsida på passagen men när jag skriver mitt nummer så säger den att en annan användare redan har det numret:crazy:

Det är ju mitt abbonemang som jag tecknade i somras:(

Vad gör jag nu, struntar i hemsidan?

Sv: Vad gör man?

Det bästa är väl att ta kontakt med Passagens kundtjänst.

De är de som kan hjälpa dig, det kan knappast vi på Buke eller på någon annan site än just Passagen :angel:

Hittade inget ställe att ta kontakt med, kanske fler varit med om samma sak och kunde berätta hur det gått till väga.

Tack!

När jag ska registrera så står det att någon annan användare har mitt mob nummer vivan00 eller liknande.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 279
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka