R
Raderad medlem 68338
Har betalat räkningarna. Är knäpp och älskar att betala räkningarna. Känner mig mogen och välartad när jag gör det, typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör det direkt när jag får lön för att veta hur mycket jag kan roa mig för resten av månaden :PHar betalat räkningarna. Är knäpp och älskar att betala räkningarna. Känner mig mogen och välartad när jag gör det, typ
Jag är tvärtom, hatar att betala räkningarna. Gör det oftast sista dagen det är möjligt och vill helst låta bli. Fast denna månaden gjorde jag faktiskt det samma dag som lönen cashade in.Har betalat räkningarna. Är knäpp och älskar att betala räkningarna. Känner mig mogen och välartad när jag gör det, typ
Jag gör det direkt när jag får lön för att veta hur mycket jag kan roa mig för resten av månaden :P
Jag kommer typ vara enda singeln, förutom de två jubilarer som delar på festen och ingen av dem är aktuell. Jag tror det blir trevligt men inte långrandigt för min del, känner inte många andra gäster = ångestframkallande. Men jag utmanar mig och åker dit iaf!![]()