Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter pa en rastplats (jatte stor dar man kan sta for natten med husvagnar och lastbilar) Jag hittade en superspot och har fallt ut husvagnen, dragit igang AC'n, atit middag och sitter just med ett glas vin. Jag behover ga med hundarna en vanda till innan jag kan ta pa mig pyjamasen sa promenaden ar nara forestaende. Jag har precis lagt upp hela rutten pa Google Maps. Inte for att jag kommit mer an nagra mil pa vag ... men jag ar pa vag. Igen. For fjarde gangen. Hoppas det funkar battre den har gangen. :p

https://goo.gl/maps/q6Cq7

Mailade förresten traderanissen om kontonumret men han svarade bara samma sak, två ggr :banghead: lyckades till slut få ett nummer så jag kunde swisha över pengarna.

Nu ligger jag i sängen och tittar på tv, dottern sover fortfarande :D

Dricker kaffe. Svär över att jag inte får igång brasan här hemma. 16 grader inne! börjar jobba om 4,5 timme och ska hinna med massor innan dess inkl stallet.

Eftersom jag inte sovit så är jag redan vaken och tänkte att då hinner jag ju träffa syrran+familj som varit i stan över natten. Så skickade ett sms men hon svarade att de nog fått magsjuka. :nailbiting:
så nej. Det blir ingen familjeträff idag. :angel:

Sitter och slösurfar. Stör mig på att i princip alla kvinnor i serier är stöpta i samma form, och ser så äckligt perfekta ut hela tiden. Blörgh.

20150728_184340.jpg

Syr fortfarande. För hand nu. :meh:

Gör te och smörgås. Klappar katt. Jagar upp mig över den f*rbannade j*vla fonetiken. Öppnar fönstret för att vädra ut hundfisdoften som emanerar från soffan där Tant breder ut sig efter promenad.

Svärt den där förbannade dvd-spelaren som bara funkar om man sitter och håller play intryckt, och ibland inte ens då... :mad: Imorgon får det bli en ny spelare, de hundralapparna en sån kostar är det värt för mitt tålamod!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
995
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Husvagnsrenovering
  • Tapeter tapeter tapeter

Hund, Katt, Andra Djur