Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känslan när man inser att ens favvovet med familj är SDare och har väldigt rasistiska åsikter, den är inte rolig! Hen är jävligt kompetent och bra på alla sätt, men jag kan inte stödja såna åsikter :(

Efter tredje knackningen pa husvagnens dorr undrar jag vart jag hamnat:p Den forsta holl pa att kora pa min vagn (en med "extra bred last" och bil bade fore och efter) uppenbarligen var inte foraren van att kora extra bred last. LOL Han fick backa flera ganger for att komma bort fran mig ... nasta var en kille som undrade om jag hade ett extra stort jack for min vagn (en sadan som man lyfter bilar med for att byta dack, kommer inte pa vad det heter pa Svenska just nu) och den tredje blev sa radd nar Mandy skallde ut honom att jag fortfarande ar osaker pa vad han ville. Han ville ocksa lana nagot, jag ar dock mycket osaker pa vad:confused: Miss Mandy skoter sitt jobb bra.:cool:

Det ar plagsamt varmt har i Arkansas, dar jag hamnat i dag, med temperaturer val over 40*C ( i SKUGGAN!) Jag har redan duschat tva ganger sedan vi stannade ... nu vantar jag bara pa att solen ska ga ner sa ACn orkar kyla ner ordentligt.

Sitter på bussen som ska ta oss till flygplatsen, kommer att sakna solen och värmen :(

Ligger vaken och kan inte somna om pga sprängfyllt bröst jag var tvungen att pumpa ur, och mannen är inte hemma heller.

Hänger i soffan och tittar på vänner, borde dra in till stan snart och shoppa. Ska på bröllop på lördag och börjar bli dags att hitta en klänning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
790
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka