Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter under en filt och huttrar och överväger att beställa en resa till Grekland. Ska jag? :cautious:
Sitter också och väntar på att min klänning jag beställt ska skickas. Är nojig över att den tagit slut... :nailbiting: Funderar också på hur jag ska styla den. Inte som på bilden iaf :

1300229418.jpg

Är hos en kompis i Täby. Har reashoppat lite och ätit god mat på TäbyC, sen bestämde vi oss för att bli kvar på middag. Det visade sig vara ett bra drag för det är totalstopp på E4 mellan Knivsta och Uppsala :meh: hoppas det är borta tills vi ska hem!

Ska gå ner på kvartershaket och käka råbiff och dricka ripasso.
Har försökt klä mig enligt temat "jag bryr mig absolut inte vad jag har på mig, jag bara råkade se såhär lite slampigt femme-fatale-aktig ut pga att det är min inre stil" in case jag råkar stöta ihop med greven jag har en crush på :angel:

Åh herregud jag är så kär att jag dör. Dränker mina kval i irishcoffee

Inser hur otroligt spårat Tre Kronor blev sista säsongen, varför gjordes ens en sista säsong efter att den sista säsongen borde ha varit?? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
790
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka