Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute med hundarna, man märker att de inte är vana vid värmen, för det räcker med att vara ute i 30 min för att de ska bli trötta (om de får springa lösa då).

Jobbat - eleverna halvsovande i värmen. Tur att vi var på studiebesök så de inte däckade helt.

Tömkört - fick jaga på Herr Häst som lunkade halvsovande i värmen. Klart ointresserad av annat är att hänga under träden i hagen.

Promenerat - Tant Hund snabbkissar och vill sedan gå hem snarast möjligt. "För varmt! flämt flämt!"

Sitter vid datorn - Fröknarna Katt utslagda på sidan och tar upp halva vardagsrumsgolvet.

Är det så fruktansvärt varmt verkligen? Är jag ointaglig för solen just idag?

I morse vaknade vi vid ett stort tomt oken falt, temperaturen var runt 23*C med en sval vind och ingen luftfuktighet alls. Inga kaktusar eller giftiga vaxter, bara nagra torra gras tuvor har och dar. Hundarna kunde ga losa. Det vill saga, det gicks inget alls ... de rusade, hoppade och skuttade som bara skjutton och till och med Miss Mandy kunde bajsa i oknen ... hon hade inget val, hon hade inte bajsat pa en och en halv dag och sprang som en tok.:p

IMG_2530_zpsusyiylbw.jpg

en vindfarm vi passerade pa vagen upp ... och har finns fortfarande "call boxes" efter vagen da det ar bara tomt under sa oerhort langa strackor.
IMG_2539_zpsfkpfhvlu.jpg

Sedan sov de sott nastan hela vagen till Napa. De har varit pa den har campingplatsen, som ligger i en stats park, forut och var jatte 'excited' att vara tillbaka. De sprang som tokar i hund parken som tillhor (det finns ett "las" sa ingen annan kan oppna utifran nar man ar dar:)) och sedan tog vi en lang promenad pa stigar runt omradet. Gissa om de ar nojda efter alla koppel promenader efter vagen?

Har ar staketet mot hund rast platsen
IMG_2543_zpsgj8zsq9k.jpg

Det finns en orsak att det heter "wilderness park". Det har ar skyltar mot tva olika stigar ut ur sjalva campingen

IMG_2547_zpsh78coedg.jpg

IMG_2550_zpsbtm9r3zm.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
988
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår