Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen efter ännu en lång och intensiv dag, idag med massor av sol. Men nu är besöket av storkusinerna slut för den här gången. Det är himla trist att vi bor i olika delar av landet :down:

Hade förväntat mig en lugn och stilla arbetsnatt med lite sömn på soffan då jag bara slumrat lite under dagen. Men icke då! Här ska komma makadamtåg och spärrfärder, blä! Blev stressad så jag sprang över till Ica och köpte lite godis ;)

Jag vill tro att det är mig du menar :D Så då tror jag det...och jag kan bara instämma...jag upphör aldrig att imponera på mig :rofl::bow:
Det var dig jag menade men det här forumet verkar leva ett eget liv när man skriver från mobilen. Rätt irriterande faktiskt, man framstår ju som ett pucko när det blir knas hela tiden:cautious:

Det var dig jag menade men det här forumet verkar leva ett eget liv när man skriver från mobilen. Rätt irriterande faktiskt, man framstår ju som ett pucko när det blir knas hela tiden:cautious:
Tar det mindre än 15 min att skriva ett inlägg från mobilen är det snudd på sensation...:rofl:
Tur det inte är förrän i november i så fall, så hinner jag lägga upp en plan och koppla in människor jag behöver omkring mig :) Tills dess ska jag se om jag kan få pyssla runt på gymmet lite när jag inte har något bättre för mig. Ja förutom de timmar jag är där och tränar, förstås (vilket lär bli många nu med tanke på schemat. Hahaha)
Och med lite (mycket) tur får jag en kontaktperson i höst också! :bump::banana:
Hahaha hur ska jag hinna med allt...? :D

Jag borde verkligen sova...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
992
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka