Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha, det kanske inte är kört trots allt. Det går ju faktiskt att ordna hur försenade födelsedagsfester som helst!:bump: Ska bara laga bilen och betala veterinärräkningarna först:D

Det gör det! Min är exakt 11 månader försenat! Jag har helt enkelt party nu för att jag jag har varit utomlands och sedan var för sjuk för att orka organisera något. Blir folk sura över det behöver de inte komma (men är helt rörd, för de flesta verkar vilja komma!)

Himlen öppnade sig och det fullkomligt vräker ner. Sitter på jobbet och har dåligt samvete för hästarna (som trots allt har en ligghall att gå in i, men ändå!).

Undrar om jag kommer vara solbränd när jag vaknar? Eller om det röda lagt sig något.
Nu VILL jag i alla fall få färg.. Har solat massor utan färg... Tycker det är en bedrift med tanke på hur sommaren sett ut..
Nu VILL jag sova..:rage:

Jag sitter med den sista frusna drinken nu, en frusen Margarita. Tur man kommer fram i morgon och kan kopa mer.

Oknen har i CA haller nastan pa att ta slut. Jag ar igenom bergskedja nummer tva och har kommit igenom till odlade delar av staten. Jag svar att strackan mellan bergskedjorna ar en del av "Death Valley" ... fast alla andra papekar att Death Valley ligger langre norrut ... men det ar atminstone tillrackligt magert och varmt for att hang med sa dar i utkanten.

Har ar oknen sandig igen ... och Miss Mandy har stora problem. Hon kan namligen inte bajsa om det inte finns atminstone en antydan till gras.:banghead: Hela vagen genom Texas, New Mexico och Arizona har hon klamt ut en liten kotte nar jag sa att det var dags, medan hon surt blangt pa mig. Sedan hittade jag ett grasfalt i gar nar jag fick dack och shocks atgardade. Pa 15 minuter bajsade hon fem (5!) ganger. Sedan korde vi vidare till oknen och hon har bara blangt surt pa mig sedan dess. Det ar inte ens fragan om att latsas att stalla upp sig langre ... i sanden kan man inte bajsa. Punkt. Vi har haft det har problemet forut och jag kor snabbt norrut i morgon bitti. :cautious:

Stallet vi overnattade i gar kvall hade en stor bit oken vi kunda ga. Mina nagot korkade hundar klarade dock inte av att ga losa ... de har absolut ingen sjalvbevarelsdrift utan sprang rakt in i kaktusar och klev pa alla stickor de kunde hitta. Bada tva. Hela tiden. Det blev dock en lang koppel promenad i gar kvall och en i morse.

IMG_2480_zpsboq4pu51.jpg

Om man tar bort alla stickiga och giftiga buskar for att gora en rastplats blir det slatt som en sandlada

IMG_2489_zpskdb0pgiu.jpg

Ska göra mig klar för jobbet. Har varit vaken en dryg timme eftersom dotterns pappa ringde från flygplatsen för att fråga vilken nyans på BB-cream jag ville ha från taxfreen. Givetvis fanns inte rätt nyans där heller :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
992
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka