Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut och ata med kompisar i kvall ... jag har just malat naglarna ... och sitter och hor hur 'lillskiten' borjar bita av bitar fran den nya leksaken hon fick i morse.:cautious: Nu lar naglarna bli aldeles luddiga av svart pals nar jag maste brottas med henne for att fa den. Sa far det bli ... jag gar ut med silver naglar som ar aldeles lurviga. Far saga att det ar nagot nytt fran ostkusten.:p

Jag glömde hårsnoddarna hemma och likaså taggen till jobbet. Nu sitter jag på jobbet och har ångest över att det är sista passet innan semestern! O_o

Så här långt har jag kommit med bilderna på glaset, de är i datorn nu! ;) (det är skålen som jag blåste)
10599114_10153597668710712_2303832671769066043_n.jpg

Igår var jag och firade min Syster som fyllde år i veckan. Mycket trevligt :)
Tyvärr så vände allt på vägen hem. Jag kommer till ett avsnitt som är avsmalnat för att man ska sänka farten. Ser att jag har mötande bil men bedömer att jag är närmast så jag kör in istället för att stanna. När jag kört halvvägs kör han också in. Sidospegeln rök rätt kraftigt kan jag säga, fick stanna och plocka upp bitar över hela vägen. Han körde dock glatt vidare :banghead: Stannade vid närmsta affär och köpte tejp så jag kunde köra hem. Blir till att åka till verkstaden imorgon... Morr..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Svullet ben