Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter ute på gatan vid kvartershaket, lyssnar på live-jazz (swing!), dricker drinkar, käkar rotfruktschips och softar

Jag är väldigt trött. En hel dag på EM har slitit lite på mig :p Mathilde har gjort succé. De sista timmarna stod jag på hoppbanan och då var hon utanför och umgicks med folk. Sen gick hon till en av ingångarna och tjänstgjorde genom att kontrollera folks passerband. Hon hann också med att bygga om banan till morgondagens finalhoppning.

Jag är väldigt trött. En hel dag på EM har slitit lite på mig :p Mathilde har gjort succé. De sista timmarna stod jag på hoppbanan och då var hon utanför och umgicks med folk. Sen gick hon till en av ingångarna och tjänstgjorde genom att kontrollera folks passerband. Hon hann också med att bygga om banan till morgondagens finalhoppning.
Det är praktiskt när kidsen börjar kunna arbeta lite ;) Alice tog hand om alla mindre barn på dagis idag så vi vuxna kunde jobba på :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka