R
Raderad medlem 68338
Sitter ute på gatan vid kvartershaket, lyssnar på live-jazz (swing!), dricker drinkar, käkar rotfruktschips och softar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma mår riktigt dåligt så syster är hos henne nu när husläkarjouren ska komma, och jag har min och systers dotter här. Bra att vi hjälper till såklart, men jag är så trött och vill bara soooooova....
Nej, men ont. Någon form av ischias typ som gör henne så smärtpåverkad att hon är illamående.Oj, hoppas det inte är väldigt allvarligt![]()
Back in business med andra ordSitter ute på gatan vid kvartershaket, lyssnar på live-jazz (swing!), dricker drinkar, käkar rotfruktschips och softar
Back in business med andra ord
Verkar ska åska i Malmö också, hoppas det inte stör terrängen!
Det är praktiskt när kidsen börjar kunna arbeta liteJag är väldigt trött. En hel dag på EM har slitit lite på migMathilde har gjort succé. De sista timmarna stod jag på hoppbanan och då var hon utanför och umgicks med folk. Sen gick hon till en av ingångarna och tjänstgjorde genom att kontrollera folks passerband. Hon hann också med att bygga om banan till morgondagens finalhoppning.
Det är praktiskt när kidsen börjar kunna arbeta liteAlice tog hand om alla mindre barn på dagis idag så vi vuxna kunde jobba på
![]()
En helt vanlig helgkväll i tornblommas liv, med andra ord.Nån blåser såpbubblor, nån dricker slattar, en annan röker på och jag råkade precis vattna en pelargon med prosecco