Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp allt har urartat...

11355114_498411616976129_1915116055_n.jpg

Filmbevis:

http://websta.me/p/1037144225129928738_176128557

Senast ändrad av en moderator:
På jobbet igen! Hästarna verkade tycka det var skönt att få sova inne en natt. Var på väg att ångra mig när jag skulle ner i säng men då öppnade sig himlen fullständigt. Mös lite med katterna istället :)

Ligger i hotellsängen och väntar på att barnen ska vakna :) Är på ett fantastiskt vattenland i Turkiet.
Hungrig och saknar gott morgonkaffe, har ganska mkt mjölk i och hotellet har inte färsk mjölk :cry:

Det trillade precis ner en fästing ur mitt hår :eek:
Antar att det är nåt av djuren som släpat in den, tur dom tycker jag smakar illa :p

Ligger på soffan och försöker få ork till att gå och duscha och sedan äta frukost så jag kan åka och handla :p

Äter knäckemack med ägg och dricker te. Bra uppladdning för stallet och den lergris som mest troligt väntar där.

Just nu försöker jag googla vilken hårfärg jag ha be om att få på tisdag.
Funderar på att bli mörkare... dock behålla higlightsen på längderna. Nån slags toning kanske... Är ju ändå ingen sommar så tänkte gå direkt på hösthåret :p

Ser ut såhär just nu

palmhalvfig2.jpg

Tänkte mig nåt sånt här: Vad tror ni?

Sombre-Rachel-Bilson-Casual-Ombre-Toned-Long-Curly-Hairstyle1.jpg

Ridit lergrisen som var duktig . Nu till bilen och åka till mor för att fira hennes födelsedag. Hipp hipp hurra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
992
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka