Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tolkar gilla-markeringar på hårfärgen som ett "ok" annars kan ni ju gärna hindra mig innan tisdag kl 14 :angel:

Just nu har jag precis kommit hem och ska dra igång PANIKSTÄDNINGEN eftersom jag i en svag stund lovade lite folk att bjuda på middag ikväll. Kaos alltså, jag är kaos. :banghead::meh:
Funderar på att värma upp med ett glas vin innan städningen :cool:

Pausar lite i flyttpackningen. Tömt ytterligare 2 skåp i köket och packat ner nästan alla torrvaror. Även packat ner det mesta i hallen. Nästa blir att packa ner mina böcker och dvder :)

Rensar blåbär och kantareller!

fyfaaan vad gött! Bjud mig på kantarellmacka och blåbärsbaj, tack på förhand!

Nu har jag städat bort det värsta, kan hända att jag tycker att lägenheten ser bättre ut än den egentligen gör eftersom jag medan jag "städade" hällde i mig appassimento :cautious::p
Nu inväntar jag bara gästerna! :banana:

Kräks lite mer än vanligt på hf ikväll! Att säga att en häst med en mamma som är kallblodstravare/fullblod och pappa icke godkänd hingst, är buskavel gav ramaskri. Men att säga "adhd halvblod" eller "CP häst" skulle vara ok. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Japp allt har urartat...

11355114_498411616976129_1915116055_n.jpg

Filmbevis:

http://websta.me/p/1037144225129928738_176128557
Mer burlesque åt folket!! :D

Jag är väldigt trött. Men har hämtat hunden så nu ska jag bara packa upp, förbereda inför morgondagens jobb (typ uppfinna en matlåda), duscha och äta något innan jag somnar. Under tiden får gårdagens MFF-match rulla på TV:n. Givetvis vet jag resultatet men jag vill studera spelet :)

Vi lyssnar på "pinsamma listan" på Spotify... och min kompis kläcker ur sig kvällens citat:
""folk dricker ju cola, det är ju knappast bra för hälsan. Man bli fet och får hål i tänderna tex. Om man dricker rödvin blir man bara...alkis".
Visdomsord :rofl:

Märker också att min fotograf rökt upp alla mina cigg. Han har lämnat ett tomt paket i min "låda där min mamma inte kollar" (jag är 30+ men har en sådan det är ju kaos haha)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
995
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31