Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag akt forbi "National Peanut Festival" :p Det har varit jordnots odlingar storre delen av vagen hit till Alabama dar jag stannat for kvallen. So far sa gar resan bra ... jag tar nog lite mer tid pa mig an jag hade tankt da det blir lite langre promenader med hundarna an jag hade planerat.

sitter och forsoker njuta av morgonkaffet medan bada hundarna piper och gnaller att de behover fa mat. Da ar det en timmas tidsskillnad sa AR ju faktiskt klockan en timma senare an i gar morse. suck. Jag trodde benen de fick i gar kvall skulle hjalpa till att halla dem lugna nu pa morgonen. :cautious:

Väntar jävligt otåligt på att klockan ska bli 17...men just idag verkar det inte hända. Och jag har en känsla av att det spöregnar ute :eek:

Fortfarande ont i huvet, sån där åskhuvudvärk. Kan det inte bli åska så värken försvinner...? :( Hoppas det går över tills i morgon.

Kollar på Tunnelbanan. Jag har sett avsnitten förut och inte ens om det vore första gången så borde jag vara förvånad över hur folk beter sig :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
790
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka