Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är sån som hatar att stå i centrum, det är nog därför jag kan verka lite anti mot bröllop :p
Vigsel innebär inte automatiskt bröllop.

Jag gifte mig men hade definitivt inga planer för bröllop. En god vän är vigselförättare och jag är vittne allt emellanåt. Allt som krävs för att gifta sig är en förättara, hinderprövningsintyg och två vittnen. Förättaren kan fixa vittnena. Man behöver inte berätta för nån.

Vigsel innebär inte automatiskt bröllop.

Jag gifte mig men hade definitivt inga planer för bröllop. En god vän är vigselförättare och jag är vittne allt emellanåt. Allt som krävs för att gifta sig är en förättara, hinderprövningsintyg och två vittnen. Förättaren kan fixa vittnena. Man behöver inte berätta för nån.
Jo jag tjatade på sambon om just det. Tänk så annorlunda allt hade varit just nu om vi kommit till skott... Och jag började tjata redan under graviditeten!

Sitter på Stansted och tar en öl, väntar på tåget till Cambridge. Har varit hos svärföräldrarna i Skottland i några dagar. I morgon Frankrike för en konferens (har inte satt ihop min presentation än, dags att få panik snart eller? Fortfarande problem med att få ut resultat :crazy:).

Flashback bjuder på intressant information om sexhärvan i min kommun. Vissa grejer vet jag med säkerhet är fel men annat är intressant att ta del av.

Jag förstår dig! Var i Göteborg i helgen och det hade varit intressant att uppleva ett jordskalv. Har upplevt ett när jag bodde i Kalmar men jag märkte inget eftersom jag sov :mad:

För många år sedan åkte jag tåg när det hände och tyckte det var roligt att vara med om så jag blev nästan glad över att det hände igen!
Först kom ett muller och trodde det var åska igen, men så kändes det plötsligt som att ett godståg passerade genom källaren. Häftig känsla ändå.

Igår "strömavbrott som lamslog Göteborg" och idag jordskalv - nu får syrran för att hon pikat mig för mitt survival-kit, helt klart i en riskzon här! ;)

Sitter hemma och chillar i soffan. Har ljugit för alla jag känner att jag är sjuk och alltså inte kan gå ut.
Jääääävlar vad skönt med en hemmakväll i eminent sällskap av endast jag själv i egen hög person :love: :banana: Måste ha skett senast typ 2009. Borde verkligen umgås med mig själv oftare.

För många år sedan åkte jag tåg när det hände och tyckte det var roligt att vara med om så jag blev nästan glad över att det hände igen!
Först kom ett muller och trodde det var åska igen, men så kändes det plötsligt som att ett godståg passerade genom källaren. Häftig känsla ändå.

Igår "strömavbrott som lamslog Göteborg" och idag jordskalv - nu får syrran för att hon pikat mig för mitt survival-kit, helt klart i en riskzon här! ;)

Survival-kit som Sheldon i BBT? ;) (Och isf, har du övningar nattetid också? :p )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
790
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka