Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just kommit hem från min första arbetsdag efter två veckors semester och känner mig otroligt peppad och positiv.
Funderar på om jag ska orka/hinna med en ridtur innan sänggång?

Saknar Edwind, känner mig galen efter två galna pass (30 min Grit Plyo - 1 timmes vila och sedan 55 min BodyPump... :D ) och är lite ledsen.

Alltså man kan ju bli galen för mindre...min telefon lägger av hela tiden (jag har beställt ny i dag) och jag försöker komma fram till polisen igen eftersom kärringen är galen igen! :(
Har du någon annan du kan ringa, som kan vara hos dig om hon är så knäpp som hon verkar? Låter ju inte som att du bör vara själv där...

Har du någon annan du kan ringa, som kan vara hos dig om hon är så knäpp som hon verkar? Låter ju inte som att du bör vara själv där...
Jag fick tag på polisen till sist. Dom tog en ny anmälan men skickade ingen bil för hon hade ju inte slagit mig den här gången...om hon gjorde det skulle dom dock komma direkt :meh:
Jag kan så klart försvara mig om hon går på mig men det känns inte okej eftersom hon är en gammal tant och man rör inte gamla tanter oavsett i min värld.
Jag har tillbringat dagen och letat runt efter både tillfälliga boenden och permanenta och jag kommer få svar på flera inom några dagar. Det är nog faslig tur att jag har semester och tid att leta som jag gör för det tar helt klart massor med tid men huvudsaken just nu är att jag kommer härifrån fort.

Jag borde egentligen ha gått och lagt mig för ett par timmar sen, men fastnade uppe. Skulle ut och kika lite om man kan se något av meteorregnet som passerar, men det verkar ha blivit mulet.... typiskt.
Hoppas på uppehåll i morgon, då skulle det vara höjdpunkten.

I dag har jag och kompisen jobbat med hundar hela dagen igen och jag ar trott. vi ar vid en stor hundpark (fast vi ar utanfor) och den ligger precis bredvid en vag dar alla kor ganska fort. Tur for oss for det innebar att folk har koppel nar de gar till och fran bilen.:angel:

Har ar en bild av dagens tjejer ... Ingen av kompisens har halsband ... de skoter sig anda. Princess Diva ar dock inte tillforlitlig sa koppel ar ett maste sa hon inte far efter en kanin eller nagot ut i vagen.

IMG_2884_zpsz1k4sv7s.jpg

@EmmaW: Men fy vad jobbigt det blev :( kan du inte skaffa en billig extratelefon? Jag har alltid en i reserv med Telia kontaktkort ifall min bil skulle lägga av i Norrlands ödemark och jag inte har täckning på den andra. Plus att när jag är själv i skogen vill jag maximera min chans att nå någon om det händer något.

*stor kram*

Sjukt trött efter en halvbra natt där jag istället för att sova bort huvudvärken istället har känt av den :down: men det är bara att peta i sig frukost, om en kvart kommer mamma och då ska jag åka till praktiken!

@EmmaW: Men fy vad jobbigt det blev :( kan du inte skaffa en billig extratelefon? Jag har alltid en i reserv med Telia kontaktkort ifall min bil skulle lägga av i Norrlands ödemark och jag inte har täckning på den andra. Plus att när jag är själv i skogen vill jag maximera min chans att nå någon om det händer något.

*stor kram*
Det får räcka med en telefon för tillfället. Bara den nya kommer så går det nog bra annars går jag över till grannen i nödfall. ;)

Har varit borta i sex månader, huset var i alla fall inte lika stökigt som när jag var borta i 11 månader :) Räckte med tre timmars plockande så ser det någorlunda ok ut för elektrikerna som kommer om någon timme.

Sopade enbart golvet dock, känns onödigt att dammsuga då hela köket är täckt av ett tjockt lager slipdamm och jag ska slipa igen när elektrikerna har farit.

Fast nu sitter jag på soffan och gosar med den lilla svarta :heart Lill kissen verkar ha saknat mig för han är som ett litet plåster :love:

Gör mitt bästa för att inte bryta ihop totalt och bara gråta. Vilken jävla skitdag. Hur orkar man egentligen? Vad är meningen med allt?
Min semester övergick tydligen till en arbetslöshet helt plötsligt.
Jävlas livet verkligen så här med alla? Eller är det bara med mig? Jag kanske bara är gnällig? Jag önskar verkligen att mitt liv vore mindre innehållsrikt!

:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
778
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka