Förmodligen!Annan sorts räkor kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen!Annan sorts räkor kanske?
Haha ja får nog göra detDu ser, du får komma hit så ska vi styra upp det helatex är det viktigt vilken sort man har fast det varierar från period till period. Jag väljer bort påsar som inte är genomskinliga eller iaf har ett "fönster", jag vill se hur de ser ut!
Det finns kvar en annan dag med!
Vilket märke ska det vara?
Haha ja får nog göra dettyvärr blir det lite tight nästa vända i början av november, men ev åker jag upp över jul
![]()
Vadå jag?
Jag har precis googlat "hur skalar man räkor"Jag ska då för första gången i mitt 26åriga liv skala räkor. Äter egentligen inte det, men en kompis bjöd på det här om dagen och tillsammans med avokado rödlök och paprika och lite citron så gick det ner. Så ska göra ett försök själv...
Det är fullständigt OACCEPTABELT att kasta räkskal. De sparas i frysen och göres en svingod soppa på!
Så de så!
Ett enormt sug efter polkagrisar fick mig att gå ut i kylan och inhandla två st för 40 min sedan, en och halv stång uppäten redan? Fan jag som hade tänkt spara den ena! Hur gick detta till?
Ja jag slutar den 18e, så om jag inte måste jobba den 25-26 så är risken stor att jag åker upp där på helgen vid den 19/20Hojta gärna till, jag är garanterat hemma över jul. Till nyår lär det bli att åka till särbon som vanligt.
Idag kom nästa chock, 48 notiser, vad är det som händer?Herregud, nu fick jag en chock när jag kom hem och laddade upp buke - 37 notiser...tror aldrig jag haft så många förr.
Idag kom nästa chock, 48 notiser, vad är det som händer?![]()
Nä gör inte det, nojjig som jag är så tror jag att någon är skitförbannad på mig.Nästan så att vi ska gå ihop och gilla alla dina inlägg så du får en ännu värre chock imorgon![]()