Det finns! Rätt mycket tillomed, en av de få tygerna jag faktiskt har en del av tydligenPrecis den! Finns det tyg så fixa gärna, jag köper alla tre då!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns! Rätt mycket tillomed, en av de få tygerna jag faktiskt har en del av tydligenPrecis den! Finns det tyg så fixa gärna, jag köper alla tre då!![]()
Skittrött AB. Direkt efter jobbet hämtade jag barnet, åt middag och sen åkte vi och badade i Gottsunda. Mindre bad, betydligt mindre priser än Fyrishov!Mindre folk också, och söta badvakter
sen passade vi på och handlade lite i centrumet där innan hemfärd. Det är ju tyvärr på andra sidan stan så det tar ett tag att åka, men det är det nog värt!
Nu ska jag stoppa nåt ätbart i den knorrande magen!![]()
Vadå jag?![]()
Fyrkantig blir toppen!Det finns! Rätt mycket tillomed, en av de få tygerna jag faktiskt har en del av tydligenVilken form är du mest sugen på? Rund, fyrkantig?
Fixart imorrn!Fyrkantig blir toppen!Det kommer matcha det bllårandiga tyget i min kökssoffa!
![]()
Välkommen du också. Och ta och gosa ner dig i sängen igen så blir det nog braJag går gärna med i trött-klubben. Har precis sovit i drygt tre timmar, tror jag kommer få lite problem med nattsömnen![]()
Tråkmåns..jag har krafter!!! Jag måste bara kolla om jag får använda dem
![]()
Lägger du undan de andra till mig också så att ingen annan köper dem?Fixart imorrn!
Skönt att ha dig tillbaka!Jag som hade lyckats bra med min avgiftning från Buke inser att jag föll ner i träsket igen oga denna tråd![]()
Annars, om du köper den långa och stekpannan, och sen lägger på 79 kr på det du ska betala? Gör dom i samma storlek som dom vita med svart mönster tänkte jag, så då blir det 79 kr för ett 2-packLägger du undan de andra till mig också så att ingen annan köper dem?![]()
Misstänkte nästan det.Absolut INTE.![]()
Misstänkte nästan det.![]()
Ah, känner igen det där fenomenet. Har själv skjutit på uppgifter som egentligen tar kort tid att göra och så blir det att jag fått göra dom i sista minuten istället och då kan det bli stressigt. Det är något jag inte riktigt gillade med mig själv, blivit lite bättre nu på äldre dar men inte mycket.O det sjuka är att jag är skitlack på mig själv som inte bara sätter mig o skriver klart uppgiften, (egentligen två), de är inte ens svåra.
Ah, känner igen det där fenomenet. Har själv skjutit på uppgifter som egentligen tar kort tid att göra och så blir det att jag fått göra dom i sista minuten istället och då kan det bli stressigt. Det är något jag inte riktigt gillade med mig själv, blivit lite bättre nu på äldre dar men inte mycket.![]()
Gjort! Swishade betalningen, avrundade upp med två kr ocksåAnnars, om du köper den långa och stekpannan, och sen lägger på 79 kr på det du ska betala? Gör dom i samma storlek som dom vita med svart mönster tänkte jag, så då blir det 79 kr för ett 2-packHar ju inget fakturaalternativ, så är ju enkelt att bara plussa på på summan. Så vet du att dom blir dina
![]()
Sikken pärla du ärGjort! Swishade betalningen, avrundade upp med två kr också![]()
Det är väl ingen fråga?Alltså.... Ska jag ha en matckande stekpannekondom eller inte... det är frågan![]()