Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skittrött AB. Direkt efter jobbet hämtade jag barnet, åt middag och sen åkte vi och badade i Gottsunda. Mindre bad, betydligt mindre priser än Fyrishov! :up: Mindre folk också, och söta badvakter :angel: sen passade vi på och handlade lite i centrumet där innan hemfärd. Det är ju tyvärr på andra sidan stan så det tar ett tag att åka, men det är det nog värt!

Nu ska jag stoppa nåt ätbart i den knorrande magen! :)

Jag går gärna med i trött-klubben. Har precis sovit i drygt tre timmar, tror jag kommer få lite problem med nattsömnen ;)

Lägger du undan de andra till mig också så att ingen annan köper dem? :p
Annars, om du köper den långa och stekpannan, och sen lägger på 79 kr på det du ska betala? Gör dom i samma storlek som dom vita med svart mönster tänkte jag, så då blir det 79 kr för ett 2-pack :) Har ju inget fakturaalternativ, så är ju enkelt att bara plussa på på summan. Så vet du att dom blir dina :p

O det sjuka är att jag är skitlack på mig själv som inte bara sätter mig o skriver klart uppgiften, (egentligen två), de är inte ens svåra.
Ah, känner igen det där fenomenet. Har själv skjutit på uppgifter som egentligen tar kort tid att göra och så blir det att jag fått göra dom i sista minuten istället och då kan det bli stressigt. Det är något jag inte riktigt gillade med mig själv, blivit lite bättre nu på äldre dar men inte mycket. :p

Ah, känner igen det där fenomenet. Har själv skjutit på uppgifter som egentligen tar kort tid att göra och så blir det att jag fått göra dom i sista minuten istället och då kan det bli stressigt. Det är något jag inte riktigt gillade med mig själv, blivit lite bättre nu på äldre dar men inte mycket. :p

Jag har snarare tvärt om. Det brukar rassla till och sedan är det gjort. Det finns nog många orsaker bakom varför det inte alls händer så mycket som jag tycker att det ska göra. Jaja...i morrn är en ny dag. Ska se om jag kan producera någon text då. Bästa vore om de vore klara på söndag, då har jag 1-1,5 veckas ledigt. ;)

Annars, om du köper den långa och stekpannan, och sen lägger på 79 kr på det du ska betala? Gör dom i samma storlek som dom vita med svart mönster tänkte jag, så då blir det 79 kr för ett 2-pack :) Har ju inget fakturaalternativ, så är ju enkelt att bara plussa på på summan. Så vet du att dom blir dina :p
Gjort! Swishade betalningen, avrundade upp med två kr också ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 419
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 183
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 203
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 783
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31