Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kastat ut allt ur klädkammaren och tömt skåpet ovanför fläkten på kryddor så ventilationsgubbarna kommer åt att tejpa dom imorgon kl 8, tycker gott att dom kan ta sovmorgon och dyka vid 12 tiden istället!
Jag sitter och väntar på hantverkare. Så segt.
Ingen jävel är här och tjeparDet är enbart för att jag masade mig upp i tid! Eller ja jag steg upp och klädde på mig och la mig igen
![]()
Hantverkare är sega orcher vet ni väl
Bara kolla hur "kul" jag och @Marita73 haft med att få våra badrum fixade![]()
Hantverkare är sega orcher vet ni väl
Bara kolla hur "kul" jag och @Marita73 haft med att få våra badrum fixade![]()
Haha, så sant! Nu har han vart här och skrapat lite på väggarna, nu är människan puts väck!
Sitter och surar i bilen.
I går kväll smsade stället jag praktiserar på att jag fick börja en timme senare. Kl 09.00.
Men jag har 4 mil dit och måste ändå lämna sonen i skolan här kl 08.00 så det blir 50 min väntan i bilen.
Nu smsar de att de inte kommer förens 9.30 tidigast och låser upp. Kul. Ännu en halvtimme i bilen.
Slutar 12.00 så det här känns ju jäkligt meningsfullt![]()
Fryser. 1,5 timme i bil när det är plus 3 grader är inge kul.Nä fy fasen vad dåligt!
Här har ingen varit ännuMen det knackas i nå rör någonstans i huset så dom kanske närmar sig nu?
Fryser. 1,5 timme i bil när det är plus 3 grader är inge kul.
Smsade och skrev att ska jag verkligen vänta?Jag hade sms:at tillbaka och skrivit att jag inte orkar vänta på dom.
Jag äter en bit hemmagjord bountykladdkaka
![]()
Blir INTE förvånad om de tar förgivet att jag ska jobba 1,5 timme längre nu. Den här praktikplatsen har varit ren utnyttjning av grattis arbetskraft sen dag ett.
Men jag ska på uppfödarträff i eftermiddag så de kan de glömma!!!