Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pysslar i stallet och hungrar ihjäl nästan! Funderar på om jag vågat låta hästen äta hösilaget eller inte.....

Alltså kaozzz...
De har renoverat vinden ovanför mig i typ evigheter (vilket gett mig allvarlig migrän typ pga allt jävla borrande).
Hursom, nu har tydligen en familj med tre kidz flyttat in. Tänkte att ok nu blir det lugnt.
Men nu efter 30 min håller jag på att avlida. HUR MYCKET kan tre jävla småglin låta???? Det låter som att en elefanhjord löper amok däruppe.
Pallar ej... Tänk om de jävlarna dessutom är morgonpigga...???

Alltså kaozzz...
De har renoverat vinden ovanför mig i typ evigheter (vilket gett mig allvarlig migrän typ pga allt jävla borrande).
Hursom, nu har tydligen en familj med tre kidz flyttat in. Tänkte att ok nu blir det lugnt.
Men nu efter 30 min håller jag på att avlida. HUR MYCKET kan tre jävla småglin låta???? Det låter som att en elefanhjord löper amok däruppe.
Pallar ej... Tänk om de jävlarna dessutom är morgonpigga...???

Enligt min icke uppfödande erfarenhet låter minimänniskor alldeles för mycket och tyvärr ofta tidigt :meh: Öronproppar? Byta lägenhet? Seriemord?

Jag kommer aldrig att gå i avel och det är jag tacksam för!

Enligt min icke uppfödande erfarenhet låter minimänniskor alldeles för mycket och tyvärr ofta tidigt :meh: Öronproppar? Byta lägenhet? Seriemord?

Jag kommer aldrig att gå i avel och det är jag tacksam för!
Äh, dra inte alla över en kam nu! Mitt monster kan lätt sova till 9 om dagarna och leker helst med böcker. Det är bara när hon blir arg som hon kan råka störa grannarna :angel: :D

Har ont i magen av nervositet, medryttarhästen ska på klinik och titthålsopereras. För att få veta om man kan göra något för honom. Han åker i morgon. Usch så nervöst och jag kan inte följa med

Blörgh. Bil ja.. Vi måste ta tag i grejen med bilen.

Vi har något elfel som gör att bromsbelysningen inte fungerar, samt behöver en ny bakre lambdasond. Och lite fler småfel. Vi är egentligen i behov av en ny bil, men det känns som ett problem detta. Vi kommer ju aldrig kunna sälja den vi har (audi a3 -01 som gått omkring 19000 mil) med alla dessa fel. Men att fixa allt kommer väl kosta mer än vad bilen ens är värd.

Tar bilfirmor halvtrasiga bilar i inbyte? :cool:
De gör de, men man får sämre betalt för dom än om dom är hela. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 326
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 129
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka