Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså kaozzz...
De har renoverat vinden ovanför mig i typ evigheter (vilket gett mig allvarlig migrän typ pga allt jävla borrande).
Hursom, nu har tydligen en familj med tre kidz flyttat in. Tänkte att ok nu blir det lugnt.
Men nu efter 30 min håller jag på att avlida. HUR MYCKET kan tre jävla småglin låta???? Det låter som att en elefanhjord löper amok däruppe.
Pallar ej... Tänk om de jävlarna dessutom är morgonpigga...???

:laugh: När jag var runt 13 år så hade vi en förskola i lgh ovanför oss, dom öppnade kl 7 :rage: Ungarnas lekrum var ovanför mitt sovrum, det var inte uppskattat när jag hade sovmornar :banghead:

Har handlat. 271 kr på mest skräp :o skyller på ägglossning/snart mens... det enda vettiga var typ mjölk, kvarg, nacho chips och tex mex soppa (nacho chipsen är till soppan). Har hittat skogaholms pepparkaksdeg. Fick även en ny b&j hem, köpte den nya sorten med kakor. Trodde jag hade köpt den förra helgen men det visade sig vara den med jordnötter :arghh:
Blev en "höstla " också, semla med äppelsylt och vaniljkräm istället för mandelmassa och så kanel på grädden. Den lät godare än den va. :down:

Jag har ifrågasatt detta. Vad ska platsen ge mig?
Men så är det ju det där med att man inte bör tacka nej. Det ser inte bra ut. Så jag ger det en chans, men lägger alla minus på hög och tar upp allt vid ett tillfälle. Känner att dessa inte borde ha praktikanter. De har praktikanter av fel anledning.
Men som arbetslös/sjuk så har man väldigt få rättigheter. Man ska vara tacksam ;)

Fast, som jag minns det så har man rättigheter som sjuk. Min ena praktik var hälsofarlig för mig (jag backade tillbaka i måendet) och jag slutade på dagen där, med AF och FK i ryggen.

Skulle ha en mysig hemmakväll och titta på hockey, har missat dom flesta matcherna denna säsong. Insåg nyss att jag hade kunnat göra mycket vettigare saker än att se Luleå blir krossade igen..... Blä!

Dags att rasta hunden igen.... Skulle lärt den lilla råttan att använda kattlådan :angel:

Låter som att jag avskyr att ha hund :rofl: Det gör jag inte, han är lika trött och frusen som jag är och hatar kylan som kommer nu.

Skulle ha en mysig hemmakväll och titta på hockey, har missat dom flesta matcherna denna säsong. Insåg nyss att jag hade kunnat göra mycket vettigare saker än att se Luleå blir krossade igen..... Blä!

Dags att rasta hunden igen.... Skulle lärt den lilla råttan att använda kattlådan :angel:

Låter som att jag avskyr att ha hund :rofl: Det gör jag inte, han är lika trött och frusen som jag är och hatar kylan som kommer nu.
Det var ju rätt lag som vann :up:

Jag har verkligen inte en susning om vad jag ska utsätta de 35 eleverna för i morgon.
Får nödkopiera något material för dem att sitta och fylla i. Idag har vi tränat på pluralformer och reglerna för dem.

Jag vill ha läroböcker NUUUUUUU :arghh:

Och inte har jag hunnit rätta deras diktamen ikväll heller. Sammanträdet jag gick på tog för lång tid.

Snart får jag be @tornblomma komma och skjuta mig. vi kan ta det i skogen där det inte gör något om jag blodar ner.

Det var ju rätt lag som vann :up:

Nä inte enligt mig, Fagervall är en katastof som tränare. Luleå var tippade som vinnare innan säsongen drog igång, dom har starka spelare och borde rå på Färjestad. Dom kan inte kontra, har inget försvar och utnyttjar inte sina spelare till max. Det här är riktigt illa!

Har ont i magen inför att hälsa på på jobbet imorgon för första gången sen sjukskrivningen började. Ska även prata om schemat den första tiden, sjukskriven på 50% de första tre veckorna.

Nä inte enligt mig, Fagervall är en katastof som tränare. Luleå var tippade som vinnare innan säsongen drog igång, dom har starka spelare och borde rå på Färjestad. Dom kan inte kontra, har inget försvar och utnyttjar inte sina spelare till max. Det här är riktigt illa!
Kan inte så mycket om hockey. Är mest bara glad när Färjestad vinner :p

Jag har verkligen inte en susning om vad jag ska utsätta de 35 eleverna för i morgon.
Får nödkopiera något material för dem att sitta och fylla i. Idag har vi tränat på pluralformer och reglerna för dem.

Jag vill ha läroböcker NUUUUUUU :arghh:

Och inte har jag hunnit rätta deras diktamen ikväll heller. Sammanträdet jag gick på tog för lång tid.

Snart får jag be @tornblomma komma och skjuta mig. vi kan ta det i skogen där det inte gör något om jag blodar ner.
Jag ber återigen att få påminna om oss i begravningsbranschen och vår arbetssituation:cautious:

Nu har jag toastol, handfat, blandare till badkar och varmvattenberedare i badrummet. Imorgon blir det klart förutom lite småfix (badrumsskåp med inbyggd belysning o sånt) elektrikern får göra senare i veckan. Snart blir det ett långt, varmt skumbad minsann :bow: :bump: :banana:

@Marita73

Härligt när det börjar bli klart. Jag njuter ff av nya tvättstugan med toalett:love: som blev renoverad i somras. Särskilt när man tänker på hur skabbigt det gamla badrummet var:yuck:
Läckande gamla rostiga rör i grunden liksom.
Imorgon kommer mäklaren för att värdera huset sedan renoveringen av badrum och kök är i princip klart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 325
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 129
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka