Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Käkar kardemummaskorpor, dricker mjölk.
Väntar på att tiden skall gå, torktumlaren tog tydligen 2.15 timmar, faen vad länge!

Känner mig en aning off, fick just veta att en kompis chef somnade in idag, ingen jag egentligen känner men hen fick cancer samtidigt som mig, men jag har blivit friskförklarad och hen förlorade kampen. Jag har följt hen på lite avstånd och funnits som stöd åt kompisen som har haft det väldigt jobbigt eftersom de stod varandra relativt nära. :cry: Fuck cancer :(

Sitter och ater "riktiga" Enchiladas ... sa 'hot' att ogonen taras och lapparna dor ... men OJ sa gott. Nu fortsatter frossandet med "pretzels" i stelnad cola sas och mork choklad. Jag behover trost i kvall.:(
Jag lamnar tillbaka Squid I morgon bitti. :cry: :cry: Jag tog honom till veterinaren i dag och det visade sig att han har nagon sorts tumor hogst upp pa svansen. Han kan inte rora svansen normalt och vetter sager att den bor tas bort kirurgiskt oavsett om det inte ar farligt da den ar i ett mycket kansligt omrade med mycket nerver. SA ... jag lamnar tillbaka den lille sotingen eftersom jag aker vidare till Oregon (10 + timmars korning) norrut i morgon och vi far i alla fall inga besked om vad det ar forran om flera dagar.

Känner mig en aning off, fick just veta att en kompis chef somnade in idag, ingen jag egentligen känner men hen fick cancer samtidigt som mig, men jag har blivit friskförklarad och hen förlorade kampen. Jag har följt hen på lite avstånd och funnits som stöd åt kompisen som har haft det väldigt jobbigt eftersom de stod varandra relativt nära. :cry: Fuck cancer :(

Så tråkigt! Livet är inte rättvist :(

Lyckas med typ inget jobb alls! Borde göra en lista och sen faktist försöka följa den (<- fet chans :rofl:).

Dricker kaffe och hoppas på att få tillbaka min väldigt trötta hjärna istället, eller jag kanske behöver läsa Ulysses mer än jag behöver jobba? Eller så kanske jag skulle förbereda mig för mötet klockan 15 :angel:

Har dock en ok dag känns det som! Känner mig inte ledsen, snarare typ som vanligt och känner faktist inget behov alls av att dricka en massa alkohol, vilket är första gången på ett bra tag (eller massa är väl en överdrift, men en öl liksom på kvällen).

Vaken och helt slut! Är så trött på att panikvakna flera gånger varje natt!

Kram! Det där är faktist skitjobbigt!

Det gör inte precis att man mår bättre heller, egentligen får man ju stressen/ångesten under kontroll bättre om man bara får sova ordentligt. Vilket i sig självt är helt sjukt stressande, när man liksom könner att man måste sova men det funkar inte :crazy:

Kram! Det där är faktist skitjobbigt!

Det gör inte precis att man mår bättre heller, egentligen får man ju stressen/ångesten under kontroll bättre om man bara får sova ordentligt. Vilket i sig självt är helt sjukt stressande, när man liksom könner att man måste sova men det funkar inte :crazy:
tack. Min vän har en teori om att det beror på att saker och ting börjar lugna ner sug och komma ifatt. Jag hoppas det ska ge med sig snart för som du säger blir man inte mindre stressad av att inte få sova ordentligt.
Provat både örter och alkohol (inte tillsammans ) men inget fungerar så det är väl bara att stå ut och hoppas att det släpper.
(Sömntabletter går fet bort! )

Hoppas du får en bra dag trots röran :) Listor är skitbra! :up:

Sitter och ater "riktiga" Enchiladas ... sa 'hot' att ogonen taras och lapparna dor ... men OJ sa gott. Nu fortsatter frossandet med "pretzels" i stelnad cola sas och mork choklad. Jag behover trost i kvall.:(
Jag lamnar tillbaka Squid I morgon bitti. :cry: :cry: Jag tog honom till veterinaren i dag och det visade sig att han har nagon sorts tumor hogst upp pa svansen. Han kan inte rora svansen normalt och vetter sager att den bor tas bort kirurgiskt oavsett om det inte ar farligt da den ar i ett mycket kansligt omrade med mycket nerver. SA ... jag lamnar tillbaka den lille sotingen eftersom jag aker vidare till Oregon (10 + timmars korning) norrut i morgon och vi far i alla fall inga besked om vad det ar forran om flera dagar.
Vad tråkigt! :(

Så väldigt tråkigt men om det är en ofarlig tumör kan du inte göra en roadtrip och hämta honom senare? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 134
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • FÅRtråden