Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@NinnururOH, vin! Kan du komma med en gång?
Välj den helg som passar dig bäst
Får ta ett snack med katterna så de håller sig hemma!
Känner mig en aning off, fick just veta att en kompis chef somnade in idag, ingen jag egentligen känner men hen fick cancer samtidigt som mig, men jag har blivit friskförklarad och hen förlorade kampen. Jag har följt hen på lite avstånd och funnits som stöd åt kompisen som har haft det väldigt jobbigt eftersom de stod varandra relativt nära.Fuck cancer
![]()
Vaken och helt slut! Är så trött på att panikvakna flera gånger varje natt!
tack. Min vän har en teori om att det beror på att saker och ting börjar lugna ner sug och komma ifatt. Jag hoppas det ska ge med sig snart för som du säger blir man inte mindre stressad av att inte få sova ordentligt.Kram! Det där är faktist skitjobbigt!
Det gör inte precis att man mår bättre heller, egentligen får man ju stressen/ångesten under kontroll bättre om man bara får sova ordentligt. Vilket i sig självt är helt sjukt stressande, när man liksom könner att man måste sova men det funkar inte![]()
Vad tråkigt!Sitter och ater "riktiga" Enchiladas ... sa 'hot' att ogonen taras och lapparna dor ... men OJ sa gott. Nu fortsatter frossandet med "pretzels" i stelnad cola sas och mork choklad. Jag behover trost i kvall.
Jag lamnar tillbaka Squid I morgon bitti.![]()
Jag tog honom till veterinaren i dag och det visade sig att han har nagon sorts tumor hogst upp pa svansen. Han kan inte rora svansen normalt och vetter sager att den bor tas bort kirurgiskt oavsett om det inte ar farligt da den ar i ett mycket kansligt omrade med mycket nerver. SA ... jag lamnar tillbaka den lille sotingen eftersom jag aker vidare till Oregon (10 + timmars korning) norrut i morgon och vi far i alla fall inga besked om vad det ar forran om flera dagar.
Sitter och ater "riktiga" Enchiladas ... sa 'hot' att ogonen taras och lapparna dor ... men OJ sa gott. Nu fortsatter frossandet med "pretzels" i stelnad cola sas och mork choklad. Jag behover trost i kvall.
Jag lamnar tillbaka Squid I morgon bitti.![]()
Jag tog honom till veterinaren i dag och det visade sig att han har nagon sorts tumor hogst upp pa svansen. Han kan inte rora svansen normalt och vetter sager att den bor tas bort kirurgiskt oavsett om det inte ar farligt da den ar i ett mycket kansligt omrade med mycket nerver. SA ... jag lamnar tillbaka den lille sotingen eftersom jag aker vidare till Oregon (10 + timmars korning) norrut i morgon och vi far i alla fall inga besked om vad det ar forran om flera dagar.