Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
tack. Min vän har en teori om att det beror på att saker och ting börjar lugna ner sug och komma ifatt. Jag hoppas det ska ge med sig snart för som du säger blir man inte mindre stressad av att inte få sova ordentligt.
Provat både örter och alkohol (inte tillsammans ) men inget fungerar så det är väl bara att stå ut och hoppas att det släpper.
(Sömntabletter går fet bort! )

Hoppas du får en bra dag trots röran :) Listor är skitbra! :up:

Jag håller med din väns teori :up: Nu är liksom det värsta över så nu kan hjärnan ta en rast och bearbeta allt jobbigt som pågått.

Att bli väckt halv åtta på morgonen av att dom verkar byta fläkten i torkrummet är ju sådär :meh: skrammel dunsar och en jäkla massa oljud i trapphuset och som plus i kanten så bor ju jag ovanpå tvättstugan :banghead: men nu en halvtimme senare är det knäpptyst, lagom till jag vaknat..

Hmmm... skrev ett blogginlägg om vänner, bla så hyllade jag er i tråden :love: och några andra fina vänner. Då fick jag helt plötsligt ett pm på fb av en "vän" som jag vet har valt bort dottern och mig från dopet av deras dotter, pga platsbrist. Hon är väl grinig för att jag inte nämnde henne i bloggen men vafan, det är hon som valt bort oss! :down:

Men, tråkigt!

Jag sitter och dricker kaffe och kollar på Nyhetsmorgon. Borde klä på mig något annat än kofta och mjukisbrallor och få lite gjort. Men njä, inte än.

Det tar tydligen tis att få ordning i torkrummet, dom är där än å knackar å har sig O_o
Fick just ett ryck och torrmoppade av golvet, helt plötsligt blev detc fint och inte en massa tyg trådar och annat överallt :p nu åka iväg till affären och köpa lite frukt och grönt så jag kan göra en juice.

Ö&b i Kristianstad har laddat upp redan med julsaker, julgodis, presentpapper, servetter, och hela konkarongen. Lite tunt på prydnader än men det kommer väl :laugh:

Jag fryser!
Frös som en tok hela dagen igår trots att jag var mestadels inne, var bara ute när jag gick till och från bilen i princip.
Är inte lika kallt ute idag som igår men jag fryser satan ändå.

Han är alldeles underbar! Tyvärr klarar inte min kropp att han då och då vill göra sig av med sin ryttare. Jag har för mycket skador för att kunna sitta emot vilket gör att jag flyger av och skadar mig ännu mer. Vill hitta ett underbart hem till denna underbara häst :heart

Hämtat ut en klänning jag beställt ( lite rea på) Den satt bra och så men reagerade på att den är made in Indien. Då det är ett dyrare märke, Ralph Lauren. Men jag förstår ju att nästan alla klädtillverkare idag har sina fabriker i Indien och Kina för att få ner kostnaden.
De kunde lika väl stått H&M på labeln och då hade den kostat ett par hundra?:cautious::confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 133
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka