Kanske ska vara någon sorts hästvakt i ett år, får veta imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis tänt brasanSå ska vi se om vi kan få det lite behagligare än 16 grader inomhus
![]()
Herregud, nu fick jag en chock när jag kom hem och laddade upp buke - 37 notiser...tror aldrig jag haft så många förr.
Gunilla Persson är så jävla läskig att jag blir rädd på riktigt!![]()
![]()
![]()
Jag har 16,5 grad inomhus och är så nöjd så![]()
Väntat på polisen, precis haft inbrott23kr fick dom
![]()
![]()
Nä, som tur är, de tog min handväska som hittades tömd inte långt från huset. Allt kvar utom min enorma förmögenhetMen fy då!Jag antar att tjuvarna hade sönder en massa för att komma åt den oerhörda summan, det brukar de ju göra
![]()
Nä, som tur är, de tog min handväska som hittades tömd inte långt från huset. Allt kvar utom min enorma förmögenhet![]()
Nope, har som många andra hur mycket som helst i plånboken, och allt låg uthällt i gräset, men endast 23kr saknas.Men du blev inte av med några kort eller körkortet?
Nope, har som många andra hur mycket som helst i plånboken, och allt låg uthällt i gräset, men endast 23kr saknas.
Jag hann spärra korten, men iom att det var inbrott skulle de komma nya snabbt med samma pinAlltid något positivt i det hela, det är ett helvete att spärra kort och fixa nya.
Det var värst för ena sonen som vaknade av att tjuven öppnade hans dörr och tittade inJag hann spärra korten, men iom att det var inbrott skulle de komma nya snabbt med samma pin![]()
Det var värst för ena sonen som vaknade av att tjuven öppnade hans dörr och tittade in![]()
18Men stackarn, fy vad hemskthur gammal är han?
Mm, inget man önskar, att vakna på det visetUppskakande ändå fast man ung vuxen.