Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det går så dåligt med min shooo brooor jag kommer från orten-personlighet som jag försöker jobba på.
Idag åkte jag taxi från Östermalmstorg till NK vilket inte kändes coolt alls. Har hela dagen försökt vara lite "swag" liksom men det har inte funkat. Har till och med lyssnat på hip hop men chockerats över alla fula ord de använder i texterna.
Måste gå en kurs. Kaozzz alltså :rofl:

Alltså det går så dåligt med min shooo brooor jag kommer från orten-personlighet som jag försöker jobba på.
Idag åkte jag taxi från Östermalmstorg till NK vilket inte kändes coolt alls. Har hela dagen försökt vara lite "swag" liksom men det har inte funkat. Har till och med lyssnat på hip hop men chockerats över alla fula ord de använder i texterna.
Måste gå en kurs. Kaozzz alltså :rofl:
Men snälla lilla du, du är ju för söt! :love:

Men snälla lilla du, du är ju för söt! :love:

Min fotograf som är från "orten" bara: "ok du får inte träna framför ngn som verkligen är från orten, de kommer nita dig".
Kaozz... :rofl:
Tycker att alla är så coola liksom, vill inte vara en tråkig tant :meh:

Sen ringde han nyss och jag bara "Eyy broooor läget"?
Han bara: "vad gör du?"
Jag: "ehhh äter räkor och dricker chablis".

WTF :rofl:

Olja och salt (om den är smutsig). Man skrubbar den med salt och olja om den är smutsig, sköljer ur med vatten och värmer sedan upp den med olja i. Tar av den när det är ordentligt varmt och sedan får oljan stå och dra in. Torka sedan ur den och den är klar att använda. Upprepa vid behov (om den är illa däran kan man få värma den med olja flera gånger innan den går att använda).
Eller....
Skrubba rejält med svinto. För de kan vara både rostiga och ingrodda med snt mani nte vill ha...

När den är så ren man orkar göra den så sköljer man ur och torkar. Olja in med rejäla mängder med t.ex. rapsolja. Ställ i varm ugn (175 grader ) i en tjugo minuter eller så. Stäng av ugnen och låt allt svalna. Använd.

Diska ur med hett vatten efter nästa användning och upprepa om det rostar.

Min ena gryta har jag haft sedan 79 och den kan jag diska med diskmedel och det händer absolut ingenting. Den är så välskött att den absolut inte rostar.

Just nu står den i ugnen med en halv kanin i :d

Är du heeeeeelt säker?
Den är så tråkig att änglarna har slutat gråta blod för 1000 ord sedan och stensover

Har läst, har skickat pm och provat chatta med dig i dokumentet. Jag skulle vilja "pilla text" o kunna kommentera i text..men har inte de rättigheten. Så vad vill du att jag gör? :)

Min fotograf som är från "orten" bara: "ok du får inte träna framför ngn som verkligen är från orten, de kommer nita dig".

Han bara: "vad gör du"

Du är fortfarande jättesöt! En söt tant! :love:

Tror att ett första steg till att komma närmre orten är att kliva ner från klackarna och börja knalla runt i gympadojjor ;) och lyssna lite på Panetoz som mjukstart innan du går över på Labyrint och liknande!

Kollat nya avsnittet av The walking dead och dricker vin. Börjar bli hungrig....dax att besöka kylen tror jag :d

Han bara: "vad gör du?"

Vojne... :D Du är ingen tråkig tant (tanter är inte tråkiga, de har ett eget museum!). Jag tror @tanten håller med mig :D

Eh, neh :meh: Skottsunda är överreklamerat :cautious:

Fast den vintern hade jag en sjal lindad typ a la muslim runt huvudet (jag hatade mössor just då, det var en fas) och det tog mig jättelång tid att inse varför de från Mellanöstern tittade konstigt på mig :rofl:
Äh, vi var där senast igår! Centrum har blivit asstort, så som Gränby var för typ 10 år sen :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 175
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 200
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 770
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka