Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla lilla du, du är ju för söt!Alltså det går så dåligt med min shooo brooor jag kommer från orten-personlighet som jag försöker jobba på.
Idag åkte jag taxi från Östermalmstorg till NK vilket inte kändes coolt alls. Har hela dagen försökt vara lite "swag" liksom men det har inte funkat. Har till och med lyssnat på hip hop men chockerats över alla fula ord de använder i texterna.
Måste gå en kurs. Kaozzz alltså![]()
Men snälla lilla du, du är ju för söt!![]()
Eller....Olja och salt (om den är smutsig). Man skrubbar den med salt och olja om den är smutsig, sköljer ur med vatten och värmer sedan upp den med olja i. Tar av den när det är ordentligt varmt och sedan får oljan stå och dra in. Torka sedan ur den och den är klar att använda. Upprepa vid behov (om den är illa däran kan man få värma den med olja flera gånger innan den går att använda).
Är du heeeeeelt säker?
Den är så tråkig att änglarna har slutat gråta blod för 1000 ord sedan och stensover
Du är fortfarande jättesöt! En söt tant!Min fotograf som är från "orten" bara: "ok du får inte träna framför ngn som verkligen är från orten, de kommer nita dig".
Kaozz...
Tycker att alla är så coola liksom, vill inte vara en tråkig tant
Sen ringde han nyss och jag bara "Eyy broooor läget"?
Han bara: "vad gör du"
Jag: "ehhh äter räkor och dricker chablis".
WTF![]()
Du är fortfarande jättesöt! En söt tant!
Tror att ett första steg till att komma närmre orten är att kliva ner från klackarna och börja knalla runt i gympadojjoroch lyssna lite på Panetoz som mjukstart innan du går över på Labyrint och liknande!
Du måste nog komma hit och åka med till Gottsunda eller så en svängTack för tipsen!!! Allt uppskattas![]()
NämenBlev precis dumpad..
Min fotograf som är från "orten" bara: "ok du får inte träna framför ngn som verkligen är från orten, de kommer nita dig".
Kaozz...
Tycker att alla är så coola liksom, vill inte vara en tråkig tant
Sen ringde han nyss och jag bara "Eyy broooor läget"?
Han bara: "vad gör du?"
Jag: "ehhh äter räkor och dricker chablis".
WTF![]()
Du måste nog komma hit och åka med till Gottsunda eller så en sväng![]()
Äh, vi var där senast igår! Centrum har blivit asstort, så som Gränby var för typ 10 år senEh, nehSkottsunda är överreklamerat
Fast den vintern hade jag en sjal lindad typ a la muslim runt huvudet (jag hatade mössor just då, det var en fas) och det tog mig jättelång tid att inse varför de från Mellanöstern tittade konstigt på mig![]()
Åh! Julmust!Har städat, orkade dammsuga, gett lite första hjälpen till mina pelargoner innan vintervilan, ätit mat och umgåtts med barnet och sen baaaaadaaat! Varmt!Och nu dricker jag julmust!
![]()
![]()
![]()
Äh, vi var där senast igår! Centrum har blivit asstort, så som Gränby var för typ 10 år sen![]()
Jag köpte på Ica igårÅh! Julmust!
Undrar om man kan köpa det på Ica nu..
Har ju inte druckit sen i påskas....
Borde vara ordnat, var ett tag sen jag använde google driveHar läst, har skickat pm och provat chatta med dig i dokumentet. Jag skulle vilja "pilla text" o kunna kommentera i text..men har inte de rättigheten. Så vad vill du att jag gör?![]()
Åh! Julmust!
Undrar om man kan köpa det på Ica nu..
Har ju inte druckit sen i påskas....
Klädaffärer, djuraffär, Ica, Willys, restauranger, och så bibblan och badet såklartOh herre gud![]()