O
Osthyvel
Borde plocka i ordning, så vi kan dammsuga sen. Gräs överallt på nedervåningen trots stor golvmatta. Välkommen till landet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj hmmm alltså det här kommer att vara i mina tankar i typ 100 år nu om du inte kläcker ur dig vilket ditt gamla nick var
Sedan kommer jag att sätta mig och läsa igenom alla dina inlägg mm, du kommer att känna dig förfölj och jag blir besatt av att komma på vem du är :-P
Ge mig iallafall en hint om vem du är! Pleaseheart
heart
Tror jag listat ut vem du är... tidigare bosatt i ett vitt stort gammalt fd missionshus? Eller?
Det är skönt med pyjamas! Känns som en plåga att ha haft bh och jeans på sig e hel dag efter att ha myst runt hemma i mjukiskläder i 2 veckor... självklart har jag haft mer än bh å jeans på mig idagBorde göra mycket annat idag istället för att gå runt i pyjamas.... men jag trivs i den så!
Är det så enkelt?
![]()
Det är skönt med pyjamas! Känns som en plåga att ha haft bh och jeans på sig e hel dag efter att ha myst runt hemma i mjukiskläder i 2 veckor... självklart har jag haft mer än bh å jeans på mig idagmen det är dom plaggen som är "obekväma"
![]()
Haha samma här!Så fort jag kommer innanför min ytterdörr åker BH och jeans av! Damerna vill vara FRIIIIIAAAA![]()
Visst är det helt underbart väder! Jag har varit ute en timme med huliganen och gått.Haft en fantastisk ridtur i det vackra vädret = hösten när jag älskar den som mest. Satte fårskinnet i sadeln också så det blev varmt och gossigt för höfterna
.
Nu kaffe, sen mera målning...
Nu får hunden lida... försöker minnas vilka som var med i raderat tråden! Måste jag sätta mig och leta upp den?
Hunden får svälta och kissa inne, jag förblir smutsig, kläderna otvättade, tänderna oborstade, kylskåpet fortsätter att eka, barnet väljer att flytta hem till pappa, posten samlas på hög, jag dör till slut av svält och hunden och katten äter upp mig för att inte gå samma öde till mötes....
Får överväga det sen då! Har bindningstid till juni...@Trott får du ingen bra hjälp av telia, kan jag tipsa om tele2. Har mobiltbredband från dom och betalar 249 för 50gb. 100gb kostar 399.
Vi kan skicka förnödenheter med posten? Om en vän eller granne kan lämna av det så klart, jag antar att du är för upptagen med att klura på problemet för att hämta paket![]()