Varit en heldag på Nordens Ark! Har varit skitkul och fått se alla djur utom ett (oviktigt) men mitt knä hatar mig något brutalt nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personer man planerar att träffa en månad i förväg, som sedan bokar av
Har jag planerat att hitta på något en dag så planerar man väl inte in något annat samma dag?
Jobb och akuta saker har jag också förståelse för!Självklart inte! Enda undantaget att avboka är om det uppstår en akutsituation. Jag kan också göra undantag för jobb-relaterade grejer men det kan oftast meddelas i god tid. (Om det inte är akut men det har jag ju redan nämnt.)
Varit en heldag på Nordens Ark! Har varit skitkul och fått se alla djur utom ett (oviktigt) men mitt knä hatar mig något brutalt nu
Jobb och akuta saker har jag också förståelse för!
Men tex ställa in för att man tex måste kolla på bil just då eller liknande
Ingen ide att planera något mer med personen ifråga. Tar så mycket energi.
Vilken människaBröt med en vän pga att denna alltid ställde in våra träffar dagen efter att vi skulle ha träffats och skälen till dessa avbokningar kunde vara matlagning eller bakning.
Jobb och akuta saker har jag också förståelse för!
Men tex ställa in för att man tex måste kolla på bil just då eller liknande
Ingen ide att planera något mer med personen ifråga. Tar så mycket energi.
Bröt med en vän pga att denna alltid ställde in våra träffar dagen efter att vi skulle ha träffats och skälen till dessa avbokningar kunde vara matlagning eller bakning.
Vilken människa![]()
Nä lägg av vad dåligt!
Av vännen alltså.
Men hej...varit i mina trakterVarit en heldag på Nordens Ark! Har varit skitkul och fått se alla djur utom ett (oviktigt) men mitt knä hatar mig något brutalt nu