Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Today's view at the walk with the dogs. Tomorrow I hope to move up the mountain a bit ... I really love Oregon in so many ways.

D7K_1613_zps1recqa1w.jpg

Hoppsan. Antingen var det sa sent att jag var for trott ... eller kanske det var ett glas vin formycket igen sa jag inte kunde skriva pa Svenska langre.:o Men ... fint var det i alla fall.:p

Dricker smoothie och kokar vatten så jag kan ha med mig termosmugg med te till praktiken. Idag ska vi åka en del bil men har ändå satt på mig microfleece tightsen så jag ska frysa lite mindre. Jobbigt att gå upp idag, var väldigt trött.

Har gått hos sjukgymnast i ca 2 månader nu med 10 dgrs mellanrum och det blev bättre i början men nu är det värre än det någonsin varit. Har tid igen på tisdag hos den vanliga sjukgymasten och på onsdag ska jag träffa sjukgymnasten som tillhör mitt MS team. Ska höra med den sistnämna om hon kan undersöka den noga nu och se om hon har några andra förslag på åtgärder mot den.

Jag tävlade i dart igår..... är självklart högerhänt och hade tänkt att satsa fullt ut denna säsong, bara att inse att mina planer grusades rätt rejält redan efter första tävlingen MEN jag får vara nöjd med att jag fixade att knipa ett silver och ett guld trots att axeln gjorde så ont att tårarna brände bakom ögonlocken när jag spelade sista finalen.
Nej men :(
Vad tråkigt att satsningen får stå tillbaka men vad bra kämpat! Jag hoppas den andra sjukgymnasten kan hjälpa dig bättre.

Ledig dag idag så ligger kvar i sängen och slösurfar. Är hungrig så funderar på att gå upp och äta frukost. Behöver gräva upp en buske som dött och åka till plantskolan med den och få en ny. Tror det är det enda jag måste få gjort idag. Go slö och slappardag, imorgon börjar 10 dagars jobbrace.

Hoppsan, hade precis duschat klart här på jobb och sitter (som tur var) med handduken lindad runt kroppen. Då kommer städaren in, stackars kille så han rodnade. Han visste inte vart han skulle titta och så mycket städning blev det inte. Oups ;)
Alltså vad jobbar du med? :p jag har så svårt att se en arbetsplats där man kan sitta med handduk :p (om du nu inte är i ett omklädningsrum för då förstår jag ju)

Någon som har extremt tråkigt och vill läsa min uppsats? :angel: Det känns som om någon utomstående måste läsa för att se om det är begripligt... :crazy:

Sitter och ugglar i Höör. Vi ska hämta en moped här som ska till Kristianstad för lagning. Bara det att vi får inte hämta den före kl 13 och vi har vart här sen tolv... jag håller på att hungra ihjäl! Och är kissnödig igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 325
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 129
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka