Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår mig inte på karlar... blev ju typ dumpad för några dagar sen för karl jag pratade med skulle börja träffa sitt ex igen... skrev att jag kände mig ledsen och som nått andra hands val och frågade om det var därför han vart så undflyende när jag velat träffas.. han läser men svarar inte. Ett par dar senare skriver jag och frågar om han haft fullt upp eller om frågan var jobbig att svara på. Fick då ett "jag har vart i Tallinn och kom nyss hem". Okej från mig. Sen fick jag idag ett "är du grinig?" Som jag läser men inte svarar på. Sen kommer det ett "nehä Tack och hej!" :confused: varpå jag svarar "nej jag är inte grinig. Är det bara du som får ha fullt upp och läsa men inte svara?" Vilket då blir ett "jag orkar inte med nått jidder. Tack och hej då!"
:confused::confused::banghead:

Jag förstår mig inte på karlar... blev ju typ dumpad för några dagar sen för karl jag pratade med skulle börja träffa sitt ex igen... skrev att jag kände mig ledsen och som nått andra hands val och frågade om det var därför han vart så undflyende när jag velat träffas.. han läser men svarar inte. Ett par dar senare skriver jag och frågar om han haft fullt upp eller om frågan var jobbig att svara på. Fick då ett "jag har vart i Tallinn och kom nyss hem". Okej från mig. Sen fick jag idag ett "är du grinig?" Som jag läser men inte svarar på. Sen kommer det ett "nehä Tack och hej!" :confused: varpå jag svarar "nej jag är inte grinig. Är det bara du som får ha fullt upp och läsa men inte svara?" Vilket då blir ett "jag orkar inte med nått jidder. Tack och hej då!"
:confused::confused::banghead:

Det låter som om du ska vara glad (så småningom iaf) över att bli av med honom. Jag orkar inte med människor som alltid ska bli bekräftade men inte orkar ge något tillbaka. Kram :heart

Det låter som om du ska vara glad (så småningom iaf) över att bli av med honom. Jag orkar inte med människor som alltid ska bli bekräftade men inte orkar ge något tillbaka. Kram :heart
Ja det är väl så. Hatar sånt jag med, att den andra ska få göra en sak men jag får inte göra detsamma. Och hatar mig själv för att direkta reaktionen är att krypa och be om ursäkt. Men lyckades hålla mig och svarade bara att det var tråkigt han känner så då jag verkligen gillade honom och ville ses. Och att jag blev ledsen när han berättade att han träffade sitt ex igen men att jag inte tänkte be om ursäkt för det.
Tack för kramen :heart

Hemma efter en bra dag på jobbet. Utbildning på förmiddagen (visitation och larm). Snart kan jag hela Säkerhetsplanen utantill :p
På eftermiddagen gjorde vi riktade visitationer och vi fick bestämma själva hur vi ville lägga upp det och var :up: (Extra bra att vi sen gjorde fynd på två av fyra rum!) Nu ska jag städa innan jag kör till stallet vid 18.45. Vid 20.30-21-tiden ska jag få besök så då bör jag vara hemma och helst ha duschat ;)

Är sjukt baksugen. Vill baka massor, men det är inget kul när en inte har någon att bjuda.
Har hemlängtan och känner mig konstant negativ. Kul kul :D

Kommit hem. Inte lika frysen idag, men rör mig lite mer och tightsen har nog gjort sitt :) bästa Stallägaren erbjöd sig att locka idag med :love: helt slut i knoppen så hade ändå inte tänkt rida, så skönt att slippa åka ut 3 mil ToR bara för att mocka.

Nu har jag haft sista tågmötet för idag och väntar bara på att tågen ska komma in på nästföljande stationer. Sen är det dags att åka hem, är sjukt nyfiken på hur det ser ut i badrummet :)

Har satt undan solstolarna i förrådet, städat badrummen, bäddat om och plockat undan tvätten. Ska nu dammsuga båda våningarna och helst göra det på tio minuter :angel: (Möjligen fastnade jag i en bok. En stund.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 322
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 128
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur