Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har första spärrfärden kommit tillbaka och jag har fått in min K16-nyckel. Kryper ner i soffan och hoppas få blunda lite innan A-skyddet eller nästa spärrfärd ringer. Natti!

Okey, jag höll på att somna, tidigt för en gångs skull, klev upp för att ta p-piller och hämta iphonen i hallen, visade sig efter att jag sökt igenom allt i hallen att iphonen låg mellan kuddarna, sen blev jag törstig, gick upp igen och drack... nu är jag kissnödig!

Försöker smälta att jag ska vara sjukskriven en månad och att det kommer ställa till det en väldig massa. Ångest, ångest.

Har ledig dag idag :)! Sitter i soffan med en kopp kaffe och en varm filt! Tillsammans med dottern som tittar på Katten Gustaf, både hunden å katten är inne och det är grått kallt och trist ute, kan det bli mysigare ? :heart! Funderar på om jag ska slå till på B å J glass till kvällen eller vin ???? Fast borde starta lite nyttigare period nu :cautious::meh:

Ska ta en promenad i dimman, så här ser det ut utanför fönstret nu. Och då har det lättat betydligt sen jag körde hit 6:30!
DSC_0028.JPG

Måste iaf ta mig till andra lagret och sätta glaslyften på laddning så att den är redo på måndag, och då kan jag lika gärna gå en sväng till på samma gång!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 78 79 80
Svar
1 588
· Visningar
57 005
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 354
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 686