Gör det.Pfft! Jag ska bli SO, Spindelombudsman. Det tycks definitivt behövas![]()
Du kommer få fullt upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det.Pfft! Jag ska bli SO, Spindelombudsman. Det tycks definitivt behövas![]()
Jag är inte redo för vinter ännu..Lappvantar på ingång
![]()
Det låter som en utmärkt plan!Nu har jag kommit tillbaka, trött, frusen och våt, från min ärenderunda i ösregnet. Duschat varmt, fleece tröja, raggsockor och mysbyxor, en stor kopp sparrissoppa vid sidan och lite bukesurf. Sen?! Tja, soffan med filt och en timmes avslappning eller tom sova en stund. Bra ide eller![]()
Vilken del av landet är detta?! Säg att det är långt från Västra Götaland.....Jag är inte redo för vinter än.
Har varit nästintill dödssjuk i några dagar...
(gör här paus för att ni ska förstå att ni ska tycka synd om mig...)
Har sovit i min frisyr i tre dygn. Ser ut som Lilla My drabbad av en klass 3 orkan. För övrigt ser jag ut som en kvinnlig version av Onkel Fester. Målet idag är att sanera mig själv och försöka återvända till livet
Enligt säkra källor har folket på kvartershaket att jag gått hädan så jag måste nog bege mig dit ikväll för att dementera detta...
@tornblomma Glögg är ALLTID bra - mot alltFast du kan nog ha rätt om kvartershaket så det är nog bäst att pallra sig ditdrick lite glögg, det är alltid bra mot förkylning (intalar jag mig när jag är förkyld
).
Jag är hos särbon i en by utanför Dorotea![]()