Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen från buketräff vid 22:30 ca igår kväll, stannade uppe och hängde i soffan ett tag för att varva ner - till 01:30 visade det sig :eek: Snabbt i säng, då vansinnigt trött. Somnade såklart med lampan tänd, för många kuddar (aj nacken) och utan bettskena :meh:

Vaknade klockan 8 när maken kom hem från nattjobb, tänkte gå upp trots helt slut men blev övertalad att sova lite till tillsammans. Vaknade klockan 12. Med huvudvärk :up:

Hej och hå :p

Det kan inte vara sant, min avdöda faster M går igen!

Det var ju hyggligt av henne att plåga en annan famlij än min denna gången men låt henne inte få sin vilja igenom. Det blir bara värre, jag lovar:devil::banghead::mad:

Det är redan en (alldeles för) snäll släkting som lovat att ta hand om sonen åt henne. Personen tyckte väl synd om honom (med all rätt) men det är ju helt galet hela situationen. Jag kan dessuom garantera att hen inte kommer få ett öre för detta varken för bostad, mat eller uppehälle. Hen som ska ta hand om barnet är välavlönad advokat vilket gör att snyltaren per automatik kommer anse att det behövs ju inte :banghead:
Jag är så jävla förbannad.
Väntar nu bara på att personen ska maila mig och förslå att hen ska bo här gratis. Isåfall kommer jag att formligen explodera

Stackars hennes son!!!

Eller hur. Han är jättegullig, det är verkligen inget fel på honom. Min mamma hade frågat vad han tyckte om hela situationen och då svarade hans mamma: "det unnar han mig".
Seriöst, vad ska han säga?? Även om man är efterbliven fattar man ju att han vill vara snäll med sin mamma liksom. Han skulle aldrig opponera sig eftersom hon troligen går in i sitt vanliga martyrläge då. fyfan

Det är redan en (alldeles för) snäll släkting som lovat att ta hand om sonen åt henne. Personen tyckte väl synd om honom (med all rätt) men det är ju helt galet hela situationen. Jag kan dessuom garantera att hen inte kommer få ett öre för detta varken för bostad, mat eller uppehälle. Hen som ska ta hand om barnet är välavlönad advokat vilket gör att snyltaren per automatik kommer anse att det behövs ju inte :banghead:
Jag är så jävla förbannad.
Väntar nu bara på att personen ska maila mig och förslå att hen ska bo här gratis. Isåfall kommer jag att formligen explodera

Tänk att det alltid finns någon som inte har vett att säga NEJ men jag förstår att hen inte vill att sonen skall lida mer än nödvändigt.

Ring mig om du behöver back up explosion, jag ställer upp!:rage:

@RedHyuuga Verkligen! :laugh: Jag var så förvirrad över vem hunden Berta var när jag vaknade. Ingen av mina heter något som ens påminner om Berta. :p
Förstår det, å jag nästan sex med en okänd människa i min dröm... alltså man undrar vad det undermedvetna försöker tala om för en om det ens försöker det eller om man bara bearbetar intryck man fått under dagen? :/

Städat lite kring huset, sugit upp lite löv och slängt gamla tomatplantor.
Sen gått lös på den goda lakritsyoghurten. Undrar om netto har kvar av den.

Är fortfarande helt matt efter gårdagens släktträff. Inom loppet av två timmar hade jag tvingats försvara min vegetarianism(fiskar är också djur) och feminism(nej, farmor, jag hatar inte alla män), och tvingats ta n-bollsdiskussionen. Herre min je alltså.

Har nyss varit ute och plåtat "sportigt 70-tal" till bloggen. Håller nu på att försöka tina upp under en filt och tänker värma lite glögg. Hostar fortfarande som om jag hade tbc

Är fortfarande helt matt efter gårdagens släktträff. Inom loppet av två timmar hade jag tvingats försvara min vegetarianism(fiskar är också djur) och feminism(nej, farmor, jag hatar inte alla män), och tvingats ta n-bollsdiskussionen. Herre min je alltså.

Förlåt att jag skrattar lite men hela situationen låter ju helt absurd! :rofl: Nog för att större delen av min släkt är galna men inte riktigt så galna (plus att ingen törs säga emot bitcharna, dvs jag och min näst yngsta kusin :devil:).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 691
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
561
· Visningar
16 121
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur