Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något speciellt som har hänt?Själv vill jag bara krypa ner i sängen och sova bort dagen, men måste pallra mig ner till stallet och rida i alla fall..
Nja, inte mer än att jag är trött. Var ju på jobbet från 6:30 till kl 21:30 i torsdags och sov i lastbilen, började jobba kl 7:00 på fredagen, slutade förvisso kl 18:00, kom hem ca 20:00, sov väldigt gott natten till idag, men hade varit skönt att bara få ligga i sängen och slippa alla måsten.Något speciellt som har hänt?
Max finns även här i söderDet betyder inte att det är gott
![]()
Bra kämpat!I did it!![]()
![]()
Jag bor i Småland. Kommer förvisso lite högre upp ifrån men fortfarande söder om Stockholm. Max är helt klart bäst![]()
Ja, kanske lite galet ute. Tänker du på åderbråck?
Det är inte blod i ödemet. Det är vätska.
Aha... Får se om jag får pröva någon gång... Det vore roligt..,![]()
Alltså, då har du bara kassa smaklökar.Jag är inte skåning från början, flyttade hit 2009Uppväxt är jag i Finspång strax utanför Norrköping. Bodde sen i Kalmar från 18-22 års ålder.
Alltså, då har du bara kassa smaklökar.
Duktig du är som lägger golv! Vilket rum!Skitväder ute, men det går ändå. Ska försöka lägga några rader golv i alla fall![]()
Du tyckte väl bäst om estrella med eller?Pfft! Nu blev jag kränkt!
![]()
Du tyckte väl bäst om estrella med eller?
Dålig smak som sagtEstrella Grill&vitlök är etta. Sen Estrella Sourcream&spanish pepper, gårdschips Chipotle&chili, OLW Naturchips Cheddar&lök och OLW 3xlök.
Min favoritdip Cheese&chili är från OLW.
Dålig smak som sagt
Jag försökte hitta estrallas julchips idag men de fanns inte i affären