Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis klarat on-line tentan till en kurs i Dog Cognition fran Duke University. Under tiden undrade jag varfor jag startar sadana project :cautious: sa fort jag fick klart for mig att jag klarat den over forvantan grattulerade jag mig sjalv till att jag var sa forutseende att jag tog kursen.:p Lustigt hur ens syn pa saker och ting kan forandras pa ett par minuter. :grin:
Är det inte mitt i natten för dig nu?

Jag somnade först i soffan vilket är något jag älskar :D Vaknade vid 00.30 och la mig i sängen istället. Sov sen fint till 7. Väckte barnet, åkte till stallet och fixade allting där. Har nu ätit frukost (jag åt knäckebröd med randig kaviar, barnet knäckebröd med rökt skinka och randig kaviar uppepå) och ska lämna barnet på dagis.

Det snöar :cautious: vägen är förmodligen skithal för sandbilen åkte precis förbi. Det var snöblandat regn när jag gick upp men nu har det som sagt övergått i snö.

Det snöar :cautious: vägen är förmodligen skithal för sandbilen åkte precis förbi. Det var snöblandat regn när jag gick upp men nu har det som sagt övergått i snö.
Hm jag som muttrar på småspiken som regnar och blåser här men det är nog bättre än snö åtminstone... :cautious: Jag hörde att det var rena isgator i Pajala i helgen... :meh:

Här har vi första riktiga regndagen. Det + att min mens tar slut nu bäddar fint för migrän. :meh: Men, vad gör d för om 47 dagar, 23 timmar och 20 minuter åker vi till värmen istället :D Och så har jag fått utskrivet mer medicin, ska testa att ta en dos till på dagen och se om orken till kvällen finns bättre då :up:

Dricker kaffe, tvättar och ska bara ta det lugnt idag.

Kroppen ömmar en aning så jag vill helst ha ett foglossningsbälte . Blir mest dator och tv under sjukskrivningen men i helgen var vi en del i skogen. Underbart väder, även om det var lite blött här och där. Lyckan att ha skog ganska nära inpå är toppen och jag längtar tills kroppen kan gå promenader och springa. För jag har perfekta marker till det :love:

Ska se om jag lyckas somna nu utan att drömma mardrömmar..... Eftersom jag var vaken jättetidigt så ringde jag VC och bokade en tid för kortisonspruta i axeln :nailbiting:

Fick det för ca 16 år sedan och svimmade av smärtan då, så nog är jag smått orolig över hur jävligt det blir det denna gång. Hatar att gå till läkare...Dom hittar bara nåt nytt skit och ger mig fler diagnoser, har snart täckt hela alfabetet.

Haha gillar hitta min iphone. Dottern gick till skolan idag och loooovade ringa när hon kom fram. jomentjena
Ska nog inte avslöja att den fortfarande går att spåra kanske. Kan vara bra att kunna göra det ibland

Har varit ute med min så hon ligger och snarkar nu. Band fast taket på vedskjulet häromnatten när det blåste som sjutton, såg att bandet lossnat lite när jag var ute med hunden men det blåste ju inte då så jag struntade i det
En halvtimme senare så blåser det igen.. suck

Har varit ute med min så hon ligger och snarkar nu. Band fast taket på vedskjulet häromnatten när det blåste som sjutton, såg att bandet lossnat lite när jag var ute med hunden men det blåste ju inte då så jag struntade i det
En halvtimme senare så blåser det igen.. suck
Min har varit ute en gång lite längre med husse och en megakortis med mig men borde ta en tur till skogen med huliganerna.

12106206_452203574974938_1854528047_n.jpg

:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 175
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 376
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka