Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänker att det skulle vara lagom med proffsstädning var 10:e-14:e dag. Det bör inte vara så dyrt.
En kompis har städning 1 gång i veckan, totalt 12 timmar i mån tror jag (4 tim/2 tim varannan vecka), deras hus är runt 300 kvm och de betalar runt 2500 kr i mån.

Kostnaden beräknas utifrån vad som ska städas, och inte hurvida man har katt & hund ;) Det ska ju vara undanplockat, resten fixar ju städbolaget :)

Har anlänt i Borneo och lyckats ta mig till vandrarhemmet, min lokala collaborator har äntligen skickat mig ett e-mail, ska träffa honom antingen den 19:e eller den 20:e :banana:

Har nu varit i ett muslimskt land i flera timmar, jag har varken blivit kidnappad, bortgift, slagen, tvingad att bära slöja eller något annat liknande. Däremot har en massa människor varit trevliga när jag frågat om hjälp O_o Helt chockerande, de verkar ju vara precis som vanliga människor de här muslimerna :meh:

Borneo Malaysia? Jag alskar Malaysia (delar av Indonesien ocksa) och det mycket vanliga folket dar. Ha sa kul medan du ar dar.

Jag kanner mig riktigt stressad nu. Just nu lastas Michico, pa en trailer for att aka 2771 Miles (vilket blir 448 Svenska mil, samma avstand som fran Stockholm till Riyadh i Saudi Arabien). Han aker over tre bergs kedjor, forst Appalachian, sedan Klippiga Bergen och nar han nastan ar har over The Cascades. Jag hoppas att hastar inte far lock for oronen.:p
De kor direkt med honom och har tva chaufforer sa det blir relativt korta stop for att sova, men det innebar att han kommer hit om ungefar 4 dagar. Hoppas jag.

Jag kan inte VANTA pa att fa hit honom.:love:

Hörde nog precis den mest poetiska beskrivningen av en dödlig skottskada jag någonsin hört. Eller den mest störda kanske...
'the blood was pouring out of his back like a rainbow'

Jag kanner mig riktigt stressad nu. Just nu lastas Michico, pa en trailer for att aka 2771 Miles (vilket blir 448 Svenska mil, samma avstand som fran Stockholm till Riyadh i Saudi Arabien). Han aker over tre bergs kedjor, forst Appalachian, sedan Klippiga Bergen och nar han nastan ar har over The Cascades. Jag hoppas att hastar inte far lock for oronen.:p
De kor direkt med honom och har tva chaufforer sa det blir relativt korta stop for att sova, men det innebar att han kommer hit om ungefar 4 dagar. Hoppas jag.

Jag kan inte VANTA pa att fa hit honom.:love:
Jag tyckte min häst fick flytta långt i somras och det var bara 25 mil :o

Men skönt att äntligen få hem honom :love:

Har ar han ...
D7K_7044_zpshzjfbnvm.jpg

Och mitt i ett 'tantrum'. Han tenderar att ha manga sadana.:p

IMG_5574_zpsk4lgvx5u.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 459
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
561
· Visningar
16 102
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka