Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kompis har städning 1 gång i veckan, totalt 12 timmar i mån tror jag (4 tim/2 tim varannan vecka), deras hus är runt 300 kvm och de betalar runt 2500 kr i mån.

Kostnaden beräknas utifrån vad som ska städas, och inte hurvida man har katt & hund ;) Det ska ju vara undanplockat, resten fixar ju städbolaget :)

Jag tänker mest på att med hund och katt bör det vara mer att städa jämfört med samma hus utan hund och katt ;)
Jag har radhus i två plan, ca 105 kvm. Får se vad jag kan få för offerter.

Meh, jag är så uttråkad, vill göra något. typ kolla på film, äta något gott (fast jag inte är hungrig)... lite för tidigt för att hoppa i säng, men va sjutton... finns det några bra filmer som bara är 1,5 timmar långa förutom Disney filmer? :p

Konstaterar att det är måndag imorgon och att jag inte gjort något alls av det som skulle göras i helgen... Jag vill inte ha måndag... Jag vill ha en enorm godispåse, en ångestfri hjärna och motivation nog att göra det som åtminstone kan göras under kvällstid. Är det väldigt dumt av mig att ta bilen till en affär som har öppet länge bara för att köpa godis, när jag egentligen har mat osv hemma?

Konstaterar att det är måndag imorgon och att jag inte gjort något alls av det som skulle göras i helgen... Jag vill inte ha måndag... Jag vill ha en enorm godispåse, en ångestfri hjärna och motivation nog att göra det som åtminstone kan göras under kvällstid. Är det väldigt dumt av mig att ta bilen till en affär som har öppet länge bara för att köpa godis, när jag egentligen har mat osv hemma?
Testa att äta något och se om kroppen blir nöjd utan godis?

Efter att jag kom hem från franska ambassaden tog jag en spontan temp eftersom jag kände mig typ döende. 39.6. Fyfan

Kan väl säga som så att många av glasen/muggarna samt vissa vinglas har ja fått, egentligen kanske man borde rensa, använder ju knappt ens hälften.... fast det kanske är bra att ha om man ska ha fest eller kalas förstås :/
Har du bara plats är det ju inga problem! Själv har jag typ inga köksskåp, så jag måste verkligen hålla nere på mängden saker jag har.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 238
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
560
· Visningar
16 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka