Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Soffhäng med sambo+en kompis till honom hemma hos oss, jag är social och sitter och pluggar Hade gärna gjort något annat, men måste en uppgift in så måste den
ÅH, trist att plugga en fredagskväll, men bättre än en lördag dag? Eller du kanske inte siktar på att bli klar ikväll och jag precis sabbade motivationen inför helgen?
Haha, nej du har helt rätt i att jag försöker bli klar ikväll så att jag har helgen fri Har påbörjat en shoppinglista tills efter nästa löning också...
Jag ligger i en hotellsäng i mina föräldrars hotellrum i Edinburgh och slappar. Har dock insett att datorns batteri snart ger upp och jag orkar verkligen inte gå in i mitt och dotterns hotellrum för att leta upp laddaren Dottern ligger dessutom där och sover. Inte för att hon lär vakna av det men ändå. Det är ju flera meter till det rummet
Jag jobbar i första hand på tullen, går grundutbildningen nu fram till mars! Just nu sitter jag dock på mitt gamla jobb där jag fortsatte jobba timmar, ett LSS-boende för psykiskt sjuka. Alla har gått och lagt sig redan så det är helt dött i huset. Jag får snart gå och lägga mig jag med
Jag har precis lyckats varva ner efter en dag där jag både hunnit vara rosenrasande på grund av skolan och mått alldeles strålande eftersom några medlemmar ur min familj stannade till på väg hem till norr och spenderade några timmar med mig och sambons familj.
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...