Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det du främst behöver för att kunna odla inomhus är vettig belysning. Lysrör på runt 6000 Kelvin duger bra, ca 30 cm ovanför plantorna. Om man har flera sorters växter i olika storlekar kan man ställa upp de minsta på något så de kommer i samma höjd som de större. När frön ska gro är det bra om de är täckta med plast på något sätt så att inte jorden torkar ut. Undervärme lär påskynda groningen men det har jag aldrig använt, det brukar gå bra ändå. När de grott tar man av plasten. Inomhus är det ofta lite för varmt för växande småplantor. Runt 15 grader är ganska optimalt för många växter men det är ju inte alltid det går att ordna.
Är det något du undrar över är det bara att fråga.![]()
Jag har ett gammalt hus, need I say more...![]()
försöker träna mer (specillet nu när jag skaffat gymkort) och så har jag ju mina kissar.
Egenbakat bröd är ju sååå gott och såå mycket nyttigare än köpebröd som innehåller allt möjligt konstigt
Skulle hunden kanske fungera bättre i stallet om hon har en rejäl och mysig bädd? Kanske ett par skor?
Min gamling går med skor och tycker det är toppen![]()
Annars går det att ställa dom precis utanför om det skulle vara bättre om det är någon här som vet om det skulle påverka växterna negativt på något vis?