Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går bra idag!Jag har ett viktigt möte i dag om framtiden.
Bildgooglade mig själv och fick denna träff. Vet inte hur jag ska tolka detta.
![]()
Eh, att du har stora tuttar?![]()
Nej inte speciellt. Brukar inte heller ligga och klämma på dom (så vitt jag kommer ihåg).
Vad du kommer ihåg ja...
![]()
Jag sitter och funderar på om offerten för byte av tak på pumphuset är rimlig. Det blir en dyr sommar.En aning nervös för vad VVS arbetet kommer kosta.Ska få prisuppgift på torsdag och ev blir det inte bara nya rör i badrummet utan även till alla element i gamla husdelen
![]()
Har det löst sig med boendet?Lutar mig tillbaka och vilar i det som händer. Funderar på framtiden som plötsligt ser lovande ut och känner mig lugn.
Och jag ska låta dra om elen till uthusen samt dra ny el till ett uthus utan el... Grävarbetet för att lägga kabel under vägen oroar mig mest gällande ekonomin. Vete fasen hur jag ska få ihop det. Äta gröt och potatis resten av året?@aprilmaj
Ja det blir det!
Förutom badrumsrenoverande ska det dessutom läggas in fiber. Fast tar ju det på avbetalning.
Nej men skulderna har det och det är en stor befrielseHar det löst sig med boendet?